/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TDC service
Fra : tararam
Vist : 526 gange
40 point
Dato : 03-01-09 09:26

Er det kun mig, eller har i andre også haft problemer med at komme igennem telefonisk til TDC og offenlige instanser som kommuner, skat mm

Jeg har de sist 3 mdr, skulle kontakte ovenstående flere gange og synes at hvergang man ringer, så får man at vide at der er travlt og så kan man bare sidde og vente, vente , vente, for til sidst at opgive.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-09 09:28

intet nyt under solen hvad det angår

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-01-09 09:38

Service ?

Hvis de så endda spillede ordentlig ventemusik

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 03-01-09 09:40

Citat
Hvis de så endda spillede ordentlig ventemusik
det er begrænset hvad en spilledåse kan

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 03-01-09 09:55

Hvis du ikke er tilfreds hos TDC så vælg et andet selvskab.
Det måske også lidt åndsvagt at vælge det selvskab der har de mest handicappet kunder som konstant skal have hjælp.

Så bliv da kunde i et andet selvskab...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-09 09:57

Citat
Det måske også lidt åndsvagt at vælge det selvskab der har de mest handicappet kunder som konstant skal have hjælp.
... sikke en gang mundlort rent ud sagt - det er servicen og ikke kunderne her er tale om - og hvordan i alverden kan du udtale dig om kundekredsen for i øvrigt

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-09 09:58

Citat
selvskab...

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 03-01-09 10:43

Jeg synes netop TDC har været rimeligt oppe på mærkerne,de gange jeg har haft brug for dem.
Een af grundene til at jeg bruger dem stadigvæk.Men firmaer aom Viasat og Canal Digital,har jeg forlængst opgivet at komme i kontakt med,pr.telefon.Selv deres mail adresse er tilpas skjult.
Så de får en anbefalet brev.Selvom portoren er dyr.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 03-01-09 12:07

Har aldrig haft problemer med at komme igennem til TDC, men Telia kan du ikke ringe til.

hawaii7

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-01-09 14:26

Citat
Jeg synes netop TDC har været rimeligt oppe på mærkerne,de gange jeg har haft brug for dem.

Som Mosebaek Skriver, så har jeg heller aldrig haft problemer med TDC.

mvh Smokei

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 12-01-09 19:15

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-01-09 19:20

hvis du stadig læser dette så har jeg da været ved at gå op i en spids over deres #nye forbedrede service" - ring op - elektronisk stemme vælg 1 for at - du har valgt 1 - vælg 2 for at - du har valgt 2 - vælg 3 for at - osv osv - den er så lang at de fleste ville lægge på med det samme og ender med at endelig give mulighed for at komme i forbindelse med omstillingen DER HAR LUKKET KL ET ELLER ANDET JEG IKKE KAN HUSKE AF BARE GALSKAB

velbekomme

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 12-01-09 19:39

Alarmcentralens nye telefonservice:

Tast 1 hvis Du skal have ambulance.
Tast 2 hvis Du er død.