/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Indvandrertosse
Fra : semmer
Vist : 760 gange
500 point
Dato : 02-01-09 22:22

http://www.180grader.dk/nyheder/Indvandrertosse_amok_p_YouTube.php

En indvandrer viste hvad han mente om det danske politi
og han lagde det på YouTube
men fjernede det desværre igen

Mon nogen kan finde indslaget?

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 510 point
Dato : 02-01-09 22:36

Jeg kan blive så fnysende arrig når jeg læser sådan noget, jeg tør ikke skrive mere end det, for så får jeg måske slettet min profil fordi jeg bruger for slemme ukvemsord.

Saml den alle sammen og smid dem ud af landet. Så sparer vi bistandshjælp.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 02-01-09 22:38

Ifølge YOU TUPE

Citat
This video has been removed by the user.

http://www.kandu.dk/Spg119016.aspx

Jeg kan godt huske den og den har også været oppe og vende her på Kandu,

men desværre er den slettet på YOU TUPE.

MVH Smokei

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 02-01-09 22:45

Læser iøjeblikket en bog "Edgar Cayce - den sovende profet" og her siger han helt tilbage i 40'erne, at "de muslimske horder i fremtiden vil blive fordrivet fra europa af en forenet europæisk styrke"
Spørgsmålet er så bare hvornår lige den fremtid er.

http://www.edgarcayce.org/edgar-cayce1.html

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 02-01-09 22:58

Citat
"Jeg har ikke gjort en fucking skid, mand! Hvad fanden er det for et land, vi lever i!" - da politiet vil give ham en bøde for at køre uden kørekort, suppleret med: "Fucking lortepansere!"

Søg under ''disken´s'' dårlige indlæg___TIP____eller skal jeg fremme skidtet igen

Der findes andre END youtube/ TUPE, hvis man vil hente det PIS, ned igen.

Manden er TOTAL_ skadet, fandt selv klippet gennem et andet forum.
Søg på MC* forum´s og du finder det helt sikkert.

BTW, der var mere end. 1 klip med
som HELT sikkert er i familie med en ''vis'' bruger herinde__= klumme.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 02-01-09 23:00

Citat
Søg på MC* forum´s og du finder det helt sikkert.

UNDERPOLITIET´S TÅLMODIGHED.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-09 23:07

Måske det var meget godt den video blev fjernet på youtube, vi var alt for mange der fik forhøjet

blodtryk når vi så den

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 02-01-09 23:18

SÅ meget FIS og ikke meget Dansk
Jo_ det var godt nok, men den ligger stadig på nettet
-----
BTW:

tvivler på det var ham selv der fjernede den, men
Politiet, der nærmest stod og fandt sig i ALT, og ikke var godt - set
blandt resten af ''den kreds''.
Nå - men håber da han betalte de par bøder han fik...?

Eller´s må de/ han jo gribe til VÅBEN__!!! nu igen.

Hvilket sker for tit.

Godkendelse af svar
Fra : semmer

Dato : 02-01-09 23:28

Tak for svaret granner01.

Du kom ikke med løsningen - det gjorde andre
men du kom med dagens bedst rammende kommentar

Mvh - SEM

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-09 23:31

Selv tak og du skal vide at jeg ikke har noget imod de velfungerende fremmede som bor her.

Kommentar
Fra : muldvarp1