/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger live
Fra : jangchr
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 02-01-09 22:21

Her til aften er der poppet en besked op 3 gange at jeg var logget af messenger da der er blevet logget på fra en anden computer,kan det lade sig gøre at der er en anden der har overtaget min messenger og password?? og hvad kan jeg gøre ved

PS:Kan man skifte password i messenger og hvis man kan hvordan??

Accepteret svar
Fra : webnoob

Modtaget 110 point
Dato : 02-01-09 22:31

ja det kan man godt, hvis du er logget ind, så log ud, i vinduet hvor man logger ind er der i bunden et link til hvis du har glemt dit kodeord, klik der og følg anvisningerne. Det er en lidt langhåret affære men du får en ny kode.

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-01-09 23:00

Citat
ja det kan man godt, hvis du er logget ind, så log ud, i vinduet hvor man logger ind er der i bunden et link til hvis du har glemt dit kodeord, klik der og følg anvisningerne. Det er en lidt langhåret affære men du får en ny kode

Det viste jeg godt at man kunne,men jeg har haft messenger i så lang tid at jeg ikke kan huske den personlig spørgsmål

Men jeg prøvede da,men når jeg trykkede på glemt kodeord kommer der lige som om den går på en side,men så sker der ellers ikke noget

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-09 23:04

Jeg syntes også du lige skal få tjekket din pc hos www.malwaretjek.dk

Sønnen's pc er lige blevet hacket, på et spil (wow, hvis det siger dig noget?), men lige pludselig var det også på msn, han kunne ikke selv komme på, en anden var igen i hans navn

Han skyndte sig at få fjernet netbank, imens hans maskine blev renset

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-09 23:05

hov linket er skrevet forkert

http://www.malwarecheck.dk/

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 02-01-09 23:08

Det kunne da godt være at jeg skulle få chekket pc`en på malwarechrck,men først må jeg sgu nok heller se om mine penge stadig står på netbank

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-01-09 23:51

det har ikke noget med maleware og gøre, det er fordi man i på et eller andet tidspunkt har brugt sin msn konto på en hjemmeside og den logger så ind på ens msn og sender link rundt til folk på ens msn, trykker man på et sådanne link så for man spyware ind.

Godkendelse af svar
Fra : jangchr

Dato : 02-01-09 23:53

Tak for svaret webnoob.

Så fik jeg ændret adgangskoden,men må nok også heller få chekket for spyware

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 02-01-09 23:54

selv tak, altid glad for at hjælpe.