/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Godt spil til wii
Fra : anetteogjesper
Vist : 626 gange
74 point
Dato : 02-01-09 14:39

Hej

Jeg leder efter nogle forskellige gode spil til wii og vil gerne høre om der er nogen der kan hjælpe

1.: Et strategi spil, hvor man skal bygge en hær og gå i krig

2.: Et adventure spil a la CSI (Har spillet alle csi), hvor man skal løse opgaver.

3. Gode børnespil til pige på 6 år, på dansk.

4. Et sjovt quiz spil for hele familien på dansk

Sen gerne links til hvor de kan købes billigt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-09 14:45

IIh har i også fået en Wii, bare det var mig... Jeg har haft lånt en i et par dage, og er da blevet helt "bidt" af det

Her er en lille smugle spil

http://www.komplett.dk/k/search.aspx?q=wii&bn=11077&mfr=

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-09 14:50

Flere her, men der er da ikke lige det du søger??

http://www.coolshop.dk/catalog/index.php?cPath=145&osCsid=9c83a09b650a60781f8ccb626118b615

Jeg kan se at der også er Guitar Hero imellem.... det er noget dyrere end de andre spil, men det er fordi der også er en guitar med... (det er kanon sjovt)

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 03-01-09 11:40

Jeg ville faktisk gerne have en udtalelse om hvad der er sjovt og hvad der er not

Jeg leder også efter danske spil til børn, synes det er svært at se om de er på dansk...

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 14-01-09 22:52

Hej anetteogjesper.

www.coolshop.dk er Danmarks billigste hjemmeside til spil og meget andet. hvis i finder et spil billigere andre steder så sænger de prisen ;) de har dag-til-dags gratis levering. Og altid fuld returret.

Sjove spil til Wii er som regel multiplayer spil.

Rayman Raving rabbids 1/2
Det klassiske RAMPAGE spil med king kong og div. andre monstre der skal smadre en by.
Og mange flere. tjek coolshop.dk Det vil i ikke fortryde. + man får points for hver 300kr man køber for. 1 point er 10kr værd. Og det er lige meget hvad i køber. om det er en Wii, et spil eller andet. For hver 300kr = 1 point Dog inden for samme ordre. ikke 105 i den ene og 105 i den anden. i samme ordre.

Kommentar
Fra : Niller5

Dato : 30-03-09 15:15

1. Cooking mama
2. Legend of Zelda (Adventure) nej det er ikke ala csi. Condemned er et godt bud.
3. hvis du går ind i en spilforretning og tager et tilfældigt wii spil fra hylden er der ca. 80% sandsynlighed for at du har fået fat i et børnespil.. Knock yourself out :)
4. wiiware har en god titel med quiz