/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Tøj-"i love"-sweatshirts
Fra : prinsessemulle
Vist : 874 gange
100 point
Dato : 02-01-09 14:03

hej (:
jeg vidste ikke rigtig hvor jeg skulle sætte dette spørgsmål ind,
men altså, jeg kunne rigtig godt tænke mig nogle "i love"-swaetshirts,
ligesomhende frederikke, i julekalenderen:"mikkel&guldkortet", render rundt med,
men jeg er helt på bar bund og jeg ved iik hvor jeg kan købe dem..
altså jeg vil gerne have nogen udover i "hjerte" cph..
er der nogen der ved hvor jeg kan finde sådan nogle over nettet?
mange hilsner fra mulle

Kommentar
Fra : Niederhof

Dato : 02-01-09 14:13

Hvis det er 'standard-varer' du eterlyser, så kan jeg desværre ikke hjælpe; men hvis det er til et skolearrangement eller lignende, så prøv www.30eren.dk eller www.overnite.dk
Ved begge kan du få det tryk du ønsker, og begge leverer til rimelige priser og i små mængder.

Accepteret svar
Fra : iOliver2

Modtaget 110 point
Dato : 02-01-09 14:13

http://www.spreadshirt.net/dk/DK/T-Shirt/Spreadshirt-1342/

På denne hjemmeside er der lidt forskellige :)

Kommentar
Fra : iOliver2

Dato : 02-01-09 14:15
Godkendelse af svar
Fra : prinsessemulle

Dato : 27-01-09 13:49

Tak for svaret iOliver2.