/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Intet er forandret
Fra : Smokei
Vist : 942 gange
100 point
Dato : 02-01-09 13:50

Intet er forandret på kandu. Plattenslagerne og dobbeltprofilerne er kommet godt fra start i det nye år 2009.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 02-01-09 13:52

, ja der ikke nyt der.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-09 13:54

Citat
Plattenslagerne og dobbeltprofilerne er kommet godt fra start i det nye år 2009.

De har øvet sig siden sidste år, året før, året før,året før og ..........

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 02-01-09 13:57

Helt rigtigt - vi har allerede været lidt inde på det - http://www.kandu.dk/spg130533.aspx

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-09 13:59

Ja selvfølgelig, intet nyt under solen.

Det vil aldrig forandres, der er også bøller på landevejene og det bliver der også ved at være, desværre.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-09 14:01

Citat
Intet er forandret på kandu. Plattenslagerne og dobbeltprofilerne er kommet godt fra start i det nye år 2009.

Jamen hvorfor troede du dog også det??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-09 14:01

Citat
Intet er forandret på kandu
nej og hvis der var, så kunne vi jo ikke kende siden igen, godt nytår

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-01-09 14:34

Så vidt jeg ved, så er alle de brokkehoveder som især er gode til kritik, her på KANDU herinde af egen fri vilje. - Hvis I ikke kan lide røgen i bageriet, så er det frivilligt om I vil slette jeres profil, eller lukke den så godt man nu kan.
Det tegner ikke godt for det nye år, at starte med en gang bræk, bare fordi man ikke har kunne tåle mosten!

Godt Nytår .... eller er det Godt morgenhår!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-09 14:36

Vi befinder os nu også bedst ved, at være nogle stykker.
Hilsen og

emesen
emesen.
e.c
eyvind

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-09 14:36

Nej selvfølgelig er der intet forandret på kandu

til alle

//bentjuul og co.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-01-09 14:55

Å så er det dog kun små-brokkerier....

Men forestil jer, at der findes ligeså mange - endog MANGE flere Verden over - hvem kan så drømme om, at Verden en dag får fred?

Sålænge, der er mennesker til, vil der være krige på denne Jord

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-09 15:03

Hvem snakker om krig vi driller hinanden platte hilsner fra mig og min dobbelt profil

Kommentar
Fra : severino

Dato : 02-01-09 15:42

Jamen jeg har ingen dobbelt profil, min kone siger, at jeg har rigeligt i den jeg har i forvejen!
Jeg kan også bedst lide, at få samlet alle pointene i en og samme kasse. Da pointene ikke er meget værd, så kan de lige så godt ligge samme sted!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-09 15:51

Mine point skal helst ligge flere steder.................. lige som mine penge, som også er anbragt flere steder----------- de fleste passer min kone dog på.
Hilsen fra alle os til alle jer.

Accepteret svar
Fra : dr_dem

Modtaget 100 point
Dato : 02-01-09 17:51

Er det en pointjagt

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-01-09 17:56

Godt, man ikke må gå med kniv herinde

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-01-09 18:03

Citat
Godt, man ikke må gå med kniv herinde

Hvorfor det Eyvind kan ikke holde på rolator og kniv samtidig

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 02-01-09 18:15

Ja,jeg føler mig ikke truffet:
Har een mail adresse,har een profil på Kandu,har een kone.
Mere kan jeg ikke holde styr på.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-09 18:29

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-09 18:34

Du skal nok få din foldekniv igen Teil.
Jeg skal bare lige pirke lidt til de andre.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-09 18:35

Tak Eyvind
min mor må ikke vide noget.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-09 18:46

Teil..........Jeg sladrer

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 02-01-09 18:48

Så kommer vi lim i dine fletninger Nordsted 1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-09 18:51

Så letter min hund da bare ben, op ad din rolator

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-09 19:16

Så spiller jeg højt på you tube
og vælger damen med mavpine
så det gir ørepine

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-01-09 21:07

Så så børn, kan I nu være søde ved hinanden - tænk på de sultne Biaffra-børn..

Nordsted, du kalder bare, så skal vi nok ordne de knajter, i'gå'?!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-01-09 21:15

Biografbørn og havregrød ? ? ?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 02-01-09 21:43

Godkendelse af svar
Fra : Smokei

Dato : 02-01-09 22:57

Tak for svaret dr_dem.

MVH Smokei