/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
"Irriterende profiler"
Fra : Sunowich
Vist : 1019 gange
200 point
Dato : 02-01-09 11:47

Er der en der er god til at oprette et register til brug herinde,så man ikke sidder og bruger sin tid på ligegyldige poientjagende dobbeltprofiler ?? Det er bare så irriterende at opdage når man seriøst prøver at løse problemer for folk.

En anden mulighed ville jo være at Kandu Lavede et system som kunne sporer og destruerer de narhoveder

Ja er sku lidt irriteret, men godt nytår alligevel.
Ps. En af dem er bla. denne her. http://www.kandu.dk/Spg130327.aspx

Kommentar
Fra : dova

Dato : 02-01-09 11:55

Hvorfor tror du der er dobbeltprofiler der....det tror jeg ikke, men tror derimod, det er en der opfatter det som om, at "Blitzen" kommer med et seriøst svar.......

Nogen æder alt råt

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-01-09 11:59

Det kan være hende der stildte spørgsmålet kom til at acceptere det forkerte svar... fordi dit svar er lige efter det svar der blev godkendt så det kan være hun prøvede at godkende dit svar

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-09 12:05

Nej Scooter i lige det spørgsmål var spørgeren jo ved at accepterer allerede efter de første 2 svarer.. uden ordentlige svar, men det er jo ikke kun det svar jeg hentyder til. Der er jo en temmelig stor del af dem henover Kandus historie

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 02-01-09 12:06

Med hensyn til det spørgsmål du henviser til om ompolstring så fatter jeg ikke at du bliver ved med at komme med fornuftige indlæg til tråden når det tydeligt fremgår at det er pjank og pjat det hele

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-09 12:09

Platnarren Flash er jo i massere af seriøse spørgsmål såe skal man undgå ham skal man jo holde sig fra alle spørgsmål

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 02-01-09 12:38

tja og du ka så tage dem med som fortæller folk de er dumme fordi de stiller spørgsmål , fordi de er selv så fantastisk kloge og ved alt, så derfor skal man nedgøre dem som ikke ved alt...

og dem som konsekvent kommer med ligegyldige og tåbelige kommentarer og dermed skræmmer folk væk...

og dem som konsekvent vil have folk over på deres eget site for at hjælpe dem, så kandu igen mister brugere...

du kunne også vælge at vække kandu's ledelse og fortælle dem de er ringe til at passe deres site...

D9N

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-09 12:45

D9N Jae men Prøver jo at vække nogle her men vil nu holde mig til en ting af gangen og det er så "dobbelprofileri" ellers ka det blive for stor en mundfuld der ender i vomitus

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 02-01-09 13:08

Suno ... det bemærkede jeg *S*
men hvorfor ikek bare ta det hele på en gang inden kandu dør helt ?? det er jo ik ligefrem fremgang man sporer her ...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-09 13:09

Citat
Er der en der er god til at oprette et register til brug herinde,så man ikke sidder og bruger sin tid på ligegyldige poientjagende dobbeltprofiler ??

Sunowich

Hvorfor laver du ikke selv det register Det kan da ikke være så svært for dig, finder du en "dobbeltprofil" så kan du jo notere det ned .... men men men du vil have at brugerne på kandu skal hjælpe dig med dem du ikke selv finder

Tag det ikke så tungt, det vrimler med dobbeltprofiler på kandu, men lige nu føler du nederlag, da du ikke fik point i dit henviste link.

Hvis du er interesseret så kan du da få de point af mig, men det kræver at du skriver i denne tråd

"Ja tak"

Godt nytår

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 02-01-09 13:14

Jeg tror nu ikke på, at I skal forvente megen reaktion fra Kandu-teamet. De sælger deres reklamer på antal brugere - et tal som vi jo allesammen er enige om er et falsum uden bund i virkeligheden.

Med hensyn til pjatrøvene så har jeg efterhånden vænnet mig til at undlade at "gå ind" i de tråde, der "overtages" af obskøniteter/platheder.

I begyndelsen syntes jeg, at det hersens pointhalløjsa var meget sjovt, men fandt hurtigt ud af, at det var/er totalt useriøst, og nu er jeg nærmest ligeglad.

Der er stadig - hos mig - en vis en tilfredshed ved at afgive et svar, som spørgeren åbenbart kan bruge til noget - points eller ej.
Visse Kandusser har oparbejdet en teknik med altid at svare sent i tråden. Svarene er som oftest et opkog af, hvad der allerede er svaret tidligere i tråden.
Hvis de får pointene, så fred være med det. MEN HVAD ER DE VÆRD ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-09 13:31

Nej tak. Ans men du er da god til at holde styr på ting, så du ku sku da være formand(dame)

Bokke Enig med dig Men det er da irriterende hvis man selv syns man levere Men er stort set selv ligeglad med poeint men vi vil vel alle godt have lidt ros i tilværelsen

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 02-01-09 13:57

Suno,
så vil jeg da rose dig, du er altid så hjælpsom.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 02-01-09 13:58

Det er da ikke noget at hidse sig op over, det ser jeg da jævnlig, at det svar som bliver accepteret, er helt hul i hovedet (efter min mening) måske er der bare klikket på et forkert sted hvad får dig til at tro at der er tale om point bytning, lige i det her tilfælde ?

Accepteret svar
Fra : brokke44

Modtaget 200 point
Dato : 02-01-09 14:06

Citat
hvad får dig til at tro at der er tale om point bytning, lige i det her tilfælde ?

Når man har set det x-antal gange og diverse navne er de samme, så er tanken da indlysende.
Men som sagt - PYT - ingen ophidselse her.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 02-01-09 14:11

Vi har da flere gange set, fjolser der opretter en lang række af spørgsmål, hvor det er så tydeligt,at det er tåber, at Kandu teamet har slettet profilerne

Måske du bare skal melde de dobbeltprofiler til teamet, når du opdager nogle... men vær' forvisset, om at de bare dukker op igen, i ny forklædning

Du kan da prøve, det sker der ikke noget ved --- ikke en pind

Kommentar
Fra : FrejaFlop

Dato : 02-01-09 22:01

Jeg vil godt lige give min kommentar med her idet jeg kan se at det bla. handler om mig og mit indlæg om møbelpolstring. Jeg vil blot sige at jeg ikke er nogen dobbelt Flashprofil. Jeg har een profil og det er FrejaFlop. Jeg er en ganske almindelig bruger - endog en ny bruger. Jeg er ikke så bekendt med point osv. men var af den opfattelse at man sagde tak til den som giver et svar man synes man kan bruge. Jeg har sagt tak til Flash77 da han/hun var den første som kom med et svar som jeg synes jeg kunne bruge. Jeg er ikke klar over om Flash77 får mine point når jeg accepterer svaret, men det håber jeg. Jeg har også været af den opfattelse at man skal afslutte sit eget spørgmål når man føler man har fået sit svar og "lukke efter sig". Jeg har set at andre gør det og der fremkommer en hængelås og så er debatten slut ang. det enkelte spørgsmål. Derfor skrev jeg mit sidste "tak for svaret Flash77" for at tilkendegive at jeg har fået et svar jeg kan bruge (nemlig at halm kan anvendes med succes).

Hilsen FrejaFlop

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-09 23:45

Tak for svaret brokke44.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 03-01-09 09:18

Selv tak Sunowich.
Jeg har en fornemmelse af, at det ikke bliver sidste gang, vi "diskuterer" dette emne.
Go' weekend.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-01-09 02:22

Nej - nemlig nej!