/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Keramisk leje
Fra : MonieJacobsen
Vist : 1618 gange
500 point
Dato : 02-01-09 11:26

Jeg leder efter et keramisk leje, Se herunder:
www.sunwind.dk/projekt/KeramiskRing.jpg
Hved du hvor jeg kan købes et sådan leje hos jer?
Ellers gerne henvist til et Web-link.
Samt gerne PDF-dokumation.
Eller har du kendskab til ligende product?

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-01-09 14:24
Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-01-09 14:26
Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 02-01-09 14:35

Hej 3773

Det skal ikke være rulle leje.
Beskrivelse:
En keramisk aksel der køre inden i en keramisk ring/rør stykke.
Se her:
www.sunwind.dk/projekt/KeramiskRing.jpg

Mvh
Monie

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 02-01-09 15:27

Har du spurgt SKF? De har alle mulige slags lejer!

Men der er vel ikke engang til at dreje i sådan noget stads, så man kan ikke bare selv gå til drejebænken.

Må man spørge hvad det er til?

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 02-01-09 15:39

Hej 3773
Ja selvfølgelig må du spørge.

Er ved, at lave en solcelle pumpe der kan køre udelukkende på en solcelle.
Herunder kan du/i se pumpen kørende i praksis på en solcelle.
Det er i denne pumpe jeg ønsker at installer det keramisk lej.
www.sunwind.dk/projekt/PumpeIfunktion.JPG

Med venlig hilsen
Monie

Kommentar
Fra : transor

Dato : 02-01-09 19:15

sådan er kandu
du har e problem med at finde et keramisk glideleje.
Straks er der et pas tosser der gugler rundt og finder noget om rullelejer. De kender ikke forskel, aner intet om lejer. Har måske aldrig set et , men gør sig kloge alligevel.

Jeg tror ikke du skal gøre dig håb om at finde sådan noget, andet end som original reservedel til en pumpe.

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 02-01-09 23:59

halo transor
det første link omtalte skfs sfæriske rullelejer, så du kan ikke kalde 3773 for tosse, og slet ikke i flertal
og i øvrigt har jeg kun oplevet 3773 som saglig og sober (også engang, hvor jeg selv var for hurtig)

Kommentar
Fra : MonieJacobsen

Dato : 03-01-09 07:23

Hej alle

Tak tail alle, for jeres angesemang i midt projekt.
Hvadgør jeg nu, angående "POINT"... jeg fik jo ikke svar på midt problem eller løsning.
Er der nogen steder hvor jeg kan retuner ponint?

Med venlig hilsen
Monie

Annuller spørgsmålet
Fra : MonieJacobsen

Dato : 04-01-09 10:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål