/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
dova fra ham neden under
Fra : dr_dem
Vist : 572 gange
150 point
Dato : 01-01-09 14:58

Tillykke med de 500 guldstykker

dr.dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-09 17:33

Hmmmm med fare for atter at blive smidt ud af Kandu, føler jeg en ubændig trang til at klandre Kandu-teamet for deres uhørte og uforskammede måde at behandle deres brugerne på.

Jeg føler næsten at det er en hån, når man lykønsker månedens "FEMA" med de 500,- kr. når erfaringen taler sit tydelige sprog...nemlig, at det er usikkert om vinderen overhovedet får sin præmie. I hvert tilfælde kan der sagtens gå fra 3 til 12 mdr, før præmien frigives. Det er simpelthen en uhørt svinestreg, at Kandu-teamet ikke prompte og senest en uge efter vinderen er udtrukket, sørger for at præmien er vinderen i hænde.

Jeg gad godt vide, hvad der er den dybere årsag til denne højst besynderlige adfærd, og hvordan Teamet vil forklare det.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 01-01-09 17:42

Jammen Klumme, velkommen i det nye år og , i min lille tråd til dova

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-09 17:47

Klumme
Har du vundet og ikke fået præmien? Og hvem er blevet snydt?

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 150 point
Dato : 01-01-09 18:32

Mange tak....

Godkendelse af svar
Fra : dr_dem

Dato : 01-01-09 18:40

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 01-01-09 18:47

Snyd eller ikke jeg vandt 2 gange månedens præmie, med kort tid imellem foråret/forsommer 2008, den ene præmie kom dengang 3773 lavede stor postyr med disse udbetalinger: http://www.kandu.dk/Spg124481.aspx det kan nu ikke ophidse mig, jeg er her kun for sjov, men lover teamet en præmie, så forventer brugerne vel, at den bliver udbetalt på et tidspunkt
Klumme har ikke vundet, som almindelig bruger er Klumme slet ikke med i lodtrækningen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-09 19:23

Det er nemlig rigtigt o.v.n. Men jeg kan ikke se at den manglende udbetaling fra Kandu-teamet har noget at gøre med, af hvilken grund man er medlem. Teamet skriver bla bla bla bla ,at de een gang om måneden osv osv... så kan man da ikke bare lade 2+5 være lige. Nogen har måttet vente dybt godnat lang tid på deres plovmand, og enkelte har aldrig fået den. Før Plovmanden blev indført som præmie, var det alverdens køkkenudstyr og hardware, som ikke eller meget forsinket blev sendt ud til vinderen.

Så o.v.n. for sjov eller ej, så skal de bare hoste op med præmien, eller afskaffe den...(hvad de måske også har gjort, men bare glemt at fortælle det LOOL Der jo lidt PET - FET over dem... de er lige så meddelsomme

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 01-01-09 19:45

granner01

Yes. I mit tidligere Kanduliv ,vandt jeg en USB nøgle, og jeg har fået den. Dog skulle jeg hilse at sige, at der blev skrevet lidt "bevingede" ord Teamet og mig i mellem, inden den dukkede op.

Det mest irriterende og uforskammede var egentlig deres totale tavshed. For pokker de kunne have høstet megen goodwill, hvis de med det samme lige havde smidt et par ord om f.eks. at deres leverandør var løbet tør for USB nøgler eller.....der var frit valg på alle hylder, for jeg kunne jo ikke kontrollere en skid, så de kunne have stukket mig en hyggeplade,

Egentlig er det pudsigt, når man ellers ikke taler sammen, pludselig kan opleve at det ene ord tager det andet, og så Good Baj Ruth hehehehe

Det er nok blevet nemmere for Teamet med en Plov som præmie, men på den anden side, så kan Teamet jo ikke troværdigt påstå, at deres leverandør er løbet tør LOOOOOL

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 02-01-09 17:27

Jeg må sige tak til disse menesker der kikkede ind efter lukketid, der røg lige 75 point ind på komtoen TAK for det

dr.dem