/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson K800 batteri
Fra : swarn
Vist : 488 gange
200 point
Dato : 01-01-09 14:24

Jeg har en mobil (Sony Ericsson K800) hvor batteriet er træt, og jeg vil så købe et nyt, så vil jeg lige hører, når man skifter et batteri mister man noget på mobilen eller hvad?

Hilsen Hans/Hvidovre

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 210 point
Dato : 01-01-09 14:27

NEJ - kort og godt....

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 01-01-09 14:48

Det eneste der gemmes på batteriet er enrgi.

Så svaret på dit spørgsmål er nej du mister intet.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-01-09 15:45

Du har vel oplevet at telefonen er gået helt død uden at miste noget ?

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 01-01-09 16:35

Nej LuffeA det har jeg aldrig prøvet,det er bare sådan, at der går ikke lang tid (1-2 dage) før der kun er halvt batteri tilbage så jeg tænkte på at det er tid til at få et nyt batteri.
Telefonen har også nogle år på bagen med samme batteri,husker ikke helt hvor gammel den er.

Hilsen Hans/Hvidovre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 01-01-09 17:01

Her kan du sammenligne priser på dit batteri

http://shopping.kelkoo.dk/ssc-125801-sony-ericsson-k800i-batteri.html

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-01-09 19:51

Halvt batteri ???

Det har jeg aldrig oplevet, batteriet er der sgu stadigvæk i hel tilstand så jeg går stærkt ud fra at det er strømmen.

Godkendelse af svar
Fra : swarn

Dato : 22-03-09 11:24

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-03-09 11:33

Selv tak...