/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
acceptere betingelser pdf
Fra : myanne
Vist : 581 gange
200 point
Dato : 30-12-08 23:58

hej. jeg er rendt ind i et dumt problem...jeg installerede adobe og naar jeg skal acceptere betingelserne, dukker den knap aldrig op! jeg har proevet at installere adobe igen...med samme resultat. saa naar jeg proever at downloade en pdf file, popper et vindue op og beder mig acceptere , men knappen er der ikke. jeg er frustreret, det synes saa dumt...saa please hjaelp.
venlig hilsen
myanne

Kommentar
Fra : kimpetersen

Dato : 31-12-08 00:13

Har du rulled betingelserne igennem (læst dem) først der efter kommer knappen

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 210 point
Dato : 31-12-08 00:22

SKAL det absolut være adobe ??? ellers kan du downloade foxit gratis
http://www.foxitsoftware.com/pdf/pe_intro.php

du kan se de gratis produkter igennem her
http://www.foxitsoftware.com/

Kommentar
Fra : myanne

Dato : 31-12-08 00:22

ja, det har jeg og der kommer aldrig det hele, jeg har proevet page down knappen og alt mulig

Kommentar
Fra : myanne

Dato : 31-12-08 00:27

ja, jeg startede faktisk paa at downloade det, men blev i tvivl om adobe vil poppe op igen og bede mig acceptere. jeg starter med at downloade det nu og vender tilbage naar jeg har proevet det, tusind tak

Kommentar
Fra : myanne

Dato : 31-12-08 00:56

hej miritdk
tusind tak for hjaelpen, jeg maa have stirret mig blind paa pdf i adobe LOL.

jeg acceptere dit svar. godt nytaar til dig
venlig hilsen
myanne

Godkendelse af svar
Fra : myanne

Dato : 31-12-08 00:58

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-12-08 11:00

velbekomme og godt nytår til dig også