/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Nu er nok, nok
Fra : centerpoint
Vist : 835 gange
50 point
Dato : 30-12-08 21:01

bb1, jeg skal ikke bevise en dyt, da jeg ikke har truet med at myrde dig.

Hvis du virkelig har modtaget et anonymt brev med mordtrusler, så er det ikke fra mig.
Men jeg ser med sindro, ja ligefrem med glæde frem til en snak med Politiet.

Husk på, gamle dreng, det er dig der har bevisbyrden - det er dig der skal bevise at brevet kommer fra mig - og kan du ikke det, tjae, så er det jo injurier du kommer med, og injurier er jo som bekendt strafbart......
UPS!!!! Nu er der pludselig to straffesager!!!!!
Men rolig gamle dreng....rolig....jeg beskæftiger mig ikke med den slags banaliteter.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 30-12-08 21:34

Rolig nu Centerpoint

Alle andre i hele denne verden er totalt ligeglade med om jer to har en eventuel uoverensstemmelse som kunne medføre retssager eller vold

Citat
Men rolig gamle dreng....rolig....jeg beskæftiger mig ikke med den slags banaliteter.

hvis ikke ....hvorfor i helvede belemre andre

Kast mudder og trusler gennem jeres respektive pm og gå tilbage til de forsorgshjem som åbenbart lukker alle ud i julesæsonen

Kommentar
Fra : centerpoint

Dato : 30-12-08 21:44

Ziggy........selv ro på....Men du har fuldstændig ret.

Men, hvorfor følger du så med i følgetonen???

Er det den der SE & Hør effekt?? Alle benægter at ha' købt bladet, men det tiltrods, er bladet det mest solgte i DK.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-12-08 22:16

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-12-08 22:33

Citat
Er det den der SE & Hør effekt?? Alle benægter at ha' købt bladet, men det tiltrods, er bladet det mest solgte i DK.

Det her er sq da bedre end Se og Hør

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-08 22:36

Jeg er enig med Pia, og den anden tråd der omhandler det du henviser til er ren soap opera. Der er stor underholdningsværdi i.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 30-12-08 23:44

Hej centerpoint

Rolig nu, det er ikke hver dag en bakke leverpostej fra Tulip uden datostempel i bunden kan bringe en mand i affekt.
Nu er jeg lidt i tvivl, skulle Knudsen spise leverpostejen først, for at se datostemplet i bunden eller
SHV

Accepteret svar
Fra : Tonganeseren

Modtaget 50 point
Dato : 30-12-08 23:58

Jeg tror squ at bb1 har fået fat i en flaske med noget stærkt, hvor etiketten sad indvendigt i bunden. Skal vi ikke allesammen skåle for bb1 og ønske ham et Godt og helsebringende Nytår.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-12-08 01:51

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-12-08 01:52

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 31-12-08 06:48

Personligt er jeg røvtræt af at få min postkasse spammet med jeres indlæg.
Kunne I ikke finde et andet forum til jeres personfnidder--I kan vel for pokker ikke være smidt ud af dem alle.
Kandu er et videnforum og ikke et chatrum.
Selvfølgelig kunne jeg fjerne mit flueben ved abboneringen på denne kategori, men det kan vel ikke være meningen. JEG VAR HER FØRST

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 31-12-08 10:18

Hej centerpoint

Nu ved jeg hvorfor Knudsen tror det er dig der har sendt det famøse anonyme brev incl. billede.
Vi ved alle at Knudsen har levet og arbejdet i udlandet i mange år(det har han selv fortalt) og derfor har han haft svært ved at tolke det danske sprog.
Han tror at center-point betyder send-er-point, derfor er det dig der har sendt det
Jeg har været ude i forbindelse med nytårshandlen og har set lidt på diverse datostempler på leverpostej på både Stryns og Tulips, her er der ikke noget at pege finger af
SHV

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-12-08 12:33

Godkendelse af svar
Fra : centerpoint

Dato : 01-01-09 16:02

Tak for svaret Tonganeseren.

-

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 01-01-09 17:49

Først ønsker jeg alle et rigtig godt nytår.

Dernæst er der altså noget der irriterer mig. Hvis vi skal ud af sumpen - med gummistøvlerne intakte - så skal der oplysninger på bordet. Bb1 skal have oplyst antallet af medlemmer i DLS - men så skal han pinedød ud med hvilken registreret kronvildtforvaltningsgruppe han sidder i. Nu er han blevet en kende tavs - men der skal være orden i sagerne.

Under alle omstændigheder er det rart at se, at alle har overlevet.

Kommentar
Fra : simon-ms

Dato : 01-01-09 18:02

Og nu har bb1 på mustisk vis trukket sig fra debatten, nu kan han åbenbart ikke vie udenom længere, det er sjovt nok, hver gang han sviner en til, så er det sagligt, men hvis han får et svar tilbage der fanger ham i hans selvmodsigelser, så er det personfnidder og så er han ofre og trækker sig, for så at blackliste personen og svine dem til, ja det er min mening om bb1, ikke mærkeligt at han er blevet smidt ud af et par forumer gennem tiden.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 03-01-09 00:21

Det er helt rigtigt set - Simon ms. En eller anden har fortalt ham, at råber man den samme sætning eller det samme ord tilstrækkeligt mange gange, så lagrer andre det i hovedet. Jeg hælder også til den teori, at ordet "personfnidder" bare er et ekko, som render rundt i bb1`s temmeligt store hovede.