/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
findes den?
Fra : ligeham
Vist : 714 gange
300 point
Dato : 30-12-08 19:22

hej og godt nytår til alle jeg har en gammel lp med poul disseng og søger den nu på cd hvis den findes den hedder knut dissing thorup og gudmund og titlen på skiven er yderst ude kan nogen hjælpe og hvis den findes hvor TAK ligeham

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-08 19:52

Den er godt nok ikke sådan lige til at finde.....jeg gir' op.... håber andre kan hjælpe dig

Ellers må du købe en pladespiller, så du kan få den overspillet

Rigtigt godt nytår til dig og dine

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-12-08 19:53

Som nordsted1 siger,
find nogen som kan overføre den til cd.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 30-12-08 20:15

Den findes ikke på CD eller DVD, så nyd din plade.
Måske kommer den når Dissing ikke indspiller mere.

Kommentar
Fra : Miksi76

Dato : 30-12-08 21:57
Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 300 point
Dato : 30-12-08 22:21

Hvis den sku findes så er det nok her men du må selv lige travle igennem ....men det er skam også hyggeligt http://karma.dk/

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-12-08 22:21

Glemte lige ..Godt Nytår

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 31-12-08 10:08

Har du nogle sang titler fra denne vinyl skive?????
Det kunne jo være at de kunne findes på andre fra ham..

Mvh og godt nytår Sverola

Godkendelse af svar
Fra : ligeham

Dato : 04-01-09 09:03

Tak for svaret Sunowich. Tak for linket den havde jeg ikke set før tak og godt nytår ligeham

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-01-09 09:58

Ja der er utroligt mange fede nostalgiske ting der Takker & Bukker