/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
vista - marker ctrl-+c
Fra : chobber
Vist : 469 gange
10 point
Dato : 30-12-08 14:00

Fra XP er jeg vant til at kunne marker en tekst ved at marker og så enten højrekille eller trykke ctrl+c og så på den måde kopier, men det kan jeg ikke i vista. Hvordan gør man så i Vista ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-08 14:02

Du trækker da bare musen hen over teksten

Det er da ikke anderledes i Vista end i XP....

Desuden er det da ikke styresystemet der bestemmer det, men det program du bruger.....

Kommentar
Fra : chobber

Dato : 30-12-08 14:10

Kan ikke farve teksten blå, som jeg kan i XP.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-08 14:12

Kom med et eksempel på HVOR du ikke kan det....

Det er nok kopibeskyttede pdf filer du prøver at kopiere fra.....

Kommentar
Fra : chobber

Dato : 30-12-08 14:17

Nej nej jeg kan i XP tage en tekst i fx BT - marker teksten og så kopier, det kan jeg ikke gøre i Vista

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-08 14:23

Du må have rodet i din opsætning - jeg har ingen problemer med at markere tekst og billeder fra BT

Nødhjælps-skib påsejlet ud for Gaza
Et israelsk skib har vædret et skib med nødhjælp, som prøvede at bryde blokaden rundt om Gazastriben, oplyser den israelske hærs radio.

30. december 2008, 7:47

Her f.eks. fra BT

Citat
Et skib med nødhjælp og medicin til Gaza blev her til morgen vædret af et israelsk patruljeskib ud for Gazastriben, oplyser den israelske hærs radio.

Palæstinensiske aktivister om bord på skibet Dignity prøvede at bryde den israelske blokade rundt om Gaza, men fik besked på at vende om af israelerne, som også affyrede varselsskud. Det 20 meter lange skib sejlede videre, men blev så stoppet af patruljeskibet, som vædrede Dignity og lagde sig i vejen.

Ifølge den israelske hærs radio blev ingen såret ved kollisionen, men begge skibe blev beskadiget.

En korrespondent fra den amerikanske tv-station CNN, som befinder sig om bord på nødhjælpsskibet, fortæller ifølge nyhedsbureauet dpa, at det israelske skib forfulgte Dignity og ramte det uden forvarsel.

Kommentar
Fra : chobber

Dato : 30-12-08 14:31

Nu er det HP, der har lavet opsætningen, da Vista var installeret i min nye computer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-08 14:40

Dette er såmænd også HP og Vista....

Så jeg kan ikke rigtig se hvor fejlen ellers skulle ligge....

Her virker det ganske udmærket, som du kan se.....

Kommentar
Fra : chobber

Dato : 30-12-08 16:48

Løsningen: gik ind i funktioner>internetindstillinger>avanceret>nulstil . Der nulstiller man sin browser - vupti nu kan jeg marker og kopier på livet løs.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-08 17:08

Altså har du "pillet"

Ellers var der jo ikke noget at nulstille

Annuller spørgsmålet
Fra : chobber

Dato : 30-12-08 19:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
Selvom refi gjorde hvad han kunne.