/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Casio ur
Fra : David2000
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 30-12-08 13:41

Hej,

Kender I en "online-butik" / hjemmeside (trustable),
hvor man kan købe casio ure?

Mvh
David2000

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-08 13:45

Der er jo mange steder du kan købe uret, men om forretningen er trustabel kan jeg ikke svare dig på.... men man bliver jo anbefalet at kikke efter de forretninger der tager mod dankort som betalingsmiddel

http://www.google.dk/search?hl=da&q=casio+ure&meta=&aq=0&oq=casio

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-08 13:46

Jeg vil lige advare dig imod at købe hos Pixmania, jeg kan se de også sælger Casio

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-01-09 21:25
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 02-01-09 21:29
Kommentar
Fra : David2000

Dato : 05-01-09 13:18

Hej,

Kender I nogle tyske hjemmesider?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-09 13:21
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-01-09 17:26

Har du fået købt dig et ur?

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 04-02-09 23:51

Hej med jer.

Jeg vil gerne lige deltage lidt. Hvis du er usikker på det internet sted som du gerne vil handle på, så se efter om de har E dankort, for har de det, så kan du få lavet et sådan ned i din bank, og der sætter du selv penge over på, der kan ikke laves overtræk på et e dankort, så der kan ingen "rippe" dig.
Og eller vil jeg sige, at det man føgler med internette skal man stole på. Jeg har selv købt alt fra dyre kamera til ure og daglidagsvare på nettet.

Fordelen ved at købe kameraret der var, at jeg fik sat sporingsværktøj i kameratet med det sammen, så skulle det blive stjolet, så kan jeg spore det.

Det er blevet meget sikere, at havdle på nettet. MEN opgive ALDRIG din pinkode, eller konto nummer, kun opgive dit kort nummer