/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Reservedele
Fra : Harring
Vist : 886 gange
50 point
Dato : 29-12-08 20:26

Jeg har en Mitsubishi Space Wagon som skal ha ny fjeder foran. Jeg ringede til min sædvanlige reservedelsmand men han kunne ikke finde en hos de leverandører han brugte. Kan det virkelig være rigtigt at jeg skal til Mitsubishi og betale en milliard for deres originale lort?

En der kan skaffe sådan en fjeder eller kan hjælpe på anden måde?

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-12-08 20:37

ja,,sådan er livet desværre når man vælger mitsubishi godt køretøj men dyrt at lave noget på....

galant 3,0 v6.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-12-08 20:40

men ellers prøv her,,søg efter "nully" på forum,,han kan hjælpe dig

http://www.mitsubishi-klub.dk/

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-08 20:43

Min mand og mange andre, har købt reservedele her

http://www.lyddaemper-central.dk/

prøv og ring til dem, og forhør dig, måske du også kan få stumperne tilsendt

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-12-08 20:46

sådan en har vi også i ålborg,,intet til mitsubishi

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-12-08 20:47

t hansen har lidt,men ikke meget af det der passer,,

Kommentar
Fra : Sorenk

Dato : 29-12-08 20:52

Hej.. du kan evt prøve på mitsubishi klub.dk der er nok nogen der kan hjælpe.. vil gi BarkeBillen ret, det er dyrt at købe resvedele til mitsubishi, men så er det jo godt det ikke er så tit.. :)
hvor gammel er din space wagon??

Vh søren K galant 2.0 v6..

Kommentar
Fra : Harring

Dato : 29-12-08 20:54

Har prøvet de oplyste men uden held. Afventer lige lidt og ser om der er andre bud.

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-12-08 20:56

ejjj,,du kan da ikke forvente at de svarer dig så hurtig,,,på mitsubishi siden,,der kan nemt gå en uge,,,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-08 20:56

Min mand har da lavet meget på en Galant, hvor han kunne købe reservedelene der

Prøv dog i det mindste at ringe, det kunne da være du var heldig

Kommentar
Fra : Harring

Dato : 29-12-08 20:56

Den er fra 1999. Jeg var nu klar over at den er dyr at vedligeholde men ikke så dyr. Det er jo rent vanvid. Selv uoriginale dele som næsten er identiske med andre dele er dobbelt så dyre....ja jeg er sgu helt gal...*S*.

Men som sagt så mangler jeg konkret fjeder foran og måske lejer osv. Den er ihvertfald sprunget og skal skiftes.

Kommentar
Fra : Harring

Dato : 29-12-08 20:59

Haha, nej jeg mente jeg har prøvet de andre steder undtagen klubsiden. Det venter jeg stadig på. Så deeeet....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-08 21:07

Har du prøvet lyddæmpercentralen her i Nordsjælland

Tjaaa så er der kun klubben tilbage

Kommentar
Fra : BarkeBillen

Dato : 29-12-08 21:17

ved at nully har mange stumper både nye og brugte,,,ellers har en af de andre....

Kommentar
Fra : Harring

Dato : 29-12-08 21:35

Jeg afventer lige svar fra Nulli og håber det bedste.....

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 29-12-08 21:53

Det er ikke solgt så mange af den bil ,så de laver vel ikke så mange pirat deler som de gør til andre biler. Jeg ville prøve tyskland eller sverige.
alimak

Accepteret svar
Fra : Steenk1

Modtaget 50 point
Dato : 29-12-08 21:54

Hej. Prøv en gang www.micro.se. Det er en svensk side. De har mange mitsudele til billige penge (svenske). Jeg ved ikke om de sender til danmark men ellers har de butikker mange steder også i gøteborg og helsingborg.

Kommentar
Fra : muldvarp1

Dato : 29-12-08 23:51
Godkendelse af svar
Fra : Harring

Dato : 29-12-08 23:53

Der var lige noget jeg kunne bruge. Tak til dig og jer andre

Kommentar
Fra : transor

Dato : 30-12-08 00:04

En af grundene til at der er så få piratdele til Mitsuerne, er at behovet for reservedele er så lille.

Vi har haft 4 af dem og kørt rigtig mange kilometer. Fjeder, støddæmper, leje og den slags , skal andre biler have efter bare et par hundrede tusinde km. Men min erfaring er at en mitsu bare kører kune med lidt eftersyn af bremser og og frisk olie en gang imellem.