/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
MISTET MOBIL - VIL SE OPKALD
Fra : Scrub
Vist : 2389 gange
100 point
Dato : 29-12-08 14:28

Hejsa.

Jeg mistede min mobiltelefon igår (formodentligt i fisketorvet) og jeg har stadig ikke fundet den.
Jeg ringer konstant til den hvor den giver mig telefonsvaren efter et par dyt's. Dvs den ringer men bliver ikke taget. Nu vil jeg gerne finde ud af hvilket nummer der sidst er blevet ringet til fra min mobil. Og det kan jeg ikke finde ud af hvordan man gør. Vil finde ud af om telefonen ligger et sted og er væk, eller om nogle har den - men ikke gider tage den.

HJÆÆÆÆLP, den er næsten ny :(

Jeg har Telia Xpress og mobilen er en Sony ericsson w880i

Scrub!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-08 14:32

Så må du logge ind hos telia og se din regning - der står opkaldene sikkert....

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 110 point
Dato : 29-12-08 14:33

det kan de se ved din udbyder , ring til dem , regn bare ikke med at de vil oplyse det i telefonen , men de kan altid sende en opkaldsliste

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 29-12-08 14:35

Så jeg ringer til Telia og spørg om de vil sende mig opkaldslisten?! eller?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 29-12-08 14:37

Log nu ind og kig din regning først

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 29-12-08 14:38

ja , og hvis de er på tværs ( hvilket jeg ved nogle af dem er ) holder du bare på dit
de har pligt til det på din forlangende

Godkendelse af svar
Fra : Scrub

Dato : 29-12-08 14:50

Tak for svaret bredker. Jeg ringede ind og de gav mig en login og en password jeg kunne gå ind og tjekke listerne på ..

Scrub

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 29-12-08 17:34

ja , nogle gange er det nemmere end man regner med