/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Slideshow og USB
Fra : Rytterknaegten
Vist : 444 gange
100 point
Dato : 29-12-08 13:41

Hej derude.
Har lavet et slideshow, på dvd, nu vil jeg gerne kunne kopiere det over på en 8 GB usb nøgle, Kan jeg det? og hvordan??
Mvh
Knægten Rytter

Kommentar
Fra : peque

Dato : 29-12-08 13:45

Heysan.
Indlæs dette PPS show ind i din PC ( Hvis ikke den ligger der allerede )
Og kopier det over på din USB nøgle der er sat ind i siden opå din PC.
Dette hvis det er lavet i PowerPoint

Hvis det er lavet med andet software til special DVD brænding - Så indlæs DVD'en i dit drev og kopier alle filer fra DVD'en over på din USB nøgle ?

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 29-12-08 14:41

Hey San.
Har haft begge ting inde, men ved ikke hvad jeg skal gøre, umiddelbart kan jeg ikke se at jeg kan kopiere.
Mvh
John

Accepteret svar
Fra : peque

Modtaget 100 point
Dato : 29-12-08 14:47

Hvis du ligger din DVD i skuffen på PC - højreklikker på start vælger stifinder og trykker på det lille + der er ved siden af dit DVD drev - skulle du gerne kunne se hvilke filer der ligger på DVD'en

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 29-12-08 15:16

Hej igen.
Jeg kan lægge både billeder og musik over, men noget "show" bliver det ikke.

Kommentar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 29-12-08 15:18

Det er ARC Slideshow jeg har lavet det på!!
Mvh John

Godkendelse af svar
Fra : Rytterknaegten

Dato : 30-12-08 14:06

Tak for svaret peque.