/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
lokalitet
Fra : lars.llp
Vist : 623 gange
300 point
Dato : 28-12-08 22:44

Er der nogen der kan fortælle mig, hvilket slot der er brugt i filmen, far til fire i stor stil.
Hilsen lars.llp

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-12-08 23:02

Hej .
Her det er Arreskov slot ved Fåborg
http://onfilm.dk/Anmeldelse/Anmeldelse.aspx?AnmeldelseId=2618

Kommentar
Fra : lars.llp

Dato : 28-12-08 23:32

tak for svaret.
Hilsen lars.llp

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-12-08 23:33

??? point eller er det ikke godt nok ???

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-12-08 23:41

Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 17

Syntes du det er en måde at takke folk på der hjlæper dig.
Det er vel naturligt at accepterer et svar hvis man får den hjælp man ønsker

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 29-12-08 07:04

Kode
[Meget forvirret] [Meget forvirret]
Citat
Ubesvarede 2
- Besvarede 0
- Annullerede 15
- Slettede 0
Ialt 17

Syntes du det er en måde at takke folk på der hjlæper dig.
Det er vel naturligt at accepterer et svar hvis man får den hjælp man ønsker [Surmuler]

jeg ser som regel på folks profil inden jeg prøve at besvar/Hjælpe og hvis den ser sådan ud gider jeg sgu ikke

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 29-12-08 13:00

Citat
jeg ser som regel på folks profil inden jeg prøve at besvar/Hjælpe og hvis den ser sådan ud gider jeg sgu ikke

Helt enig.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-08 13:27

Ja det er f....surt ja det er men nu skriver jeg til ham i pm ...hvis jeg kan det

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 29-12-08 14:21

Manden har været medlem af kandu i 3 1/2 år,så mon ikke han ved hvordan man acceptereter et svar

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-08 17:31

Ja du må undskylde men det ser jo ikke ud til det

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-12-08 20:15

Hvad er så bedst

1 ... At lade et spørgsmål annullere eller

2 ... At acceptere et indlæg, der ikke er svar på spørgsmålet ??????

piaskov, det må du kunne svare på ...

Men jeg håber da, at du får noget ud af din PM til lars.llp det er irriterende at bruge sin tid på noget, som bare bliver ignoreret.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 29-12-08 20:17

Citat
Men jeg håber da, at du får noget ud af din PM til lars.llp det er irriterende at bruge sin tid på noget, som bare bliver ignoreret.

Se det har du ret i ans

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 29-12-08 23:53

Far til Fire - I stor stil

Kommer på TV2 d. 30-12-2008 kl. 20.00

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 30-12-08 21:54

Hej Lars.
Jeg syntes det ville være pænt af dig at svare.
Du har jo været online har jeg set og du modtager jo stadig mail omkring dette spørgsmål , omkke andet så ihvert tilfælde for høfligheds skyld.

Kommentar
Fra : lars.llp

Dato : 30-12-08 23:41

Jeg er godt klar over at filmen nu har været vist på tv men, tak for oplysningen smokie, men jeg har filmen og skal der for ikke se den i tv, men tak for oplysningen enu engang.
Hilsen lars.llp

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 03-01-09 19:54

Citat
Men jeg håber da, at du får noget ud af din PM til lars.llp det er irriterende at bruge sin tid på noget, som bare bliver ignoreret.

Ja hvor har du ret ANS.
Men han vil åbenbart bare ikke aceptere mit svar.