/ Forside/ Interesser / Fritid / Malerier / Spørgsmål
10  arne.jako.. 510
Vurdering af litografi
Fra : Dahab
Vist : 3408 gange
100 point
Dato : 28-12-08 20:02

Hej

Har en litografi jeg gerne ville vide hvad er værd, er der et sted på nettet hvor man kan få et bud på hvad sådan en er værd ?

Er klar over de fleste steder nok gerne vil se det de byder på, men tænker at en litografi er nemmere at komme med et bud på end f.eks. et maleri ?

Accepteret svar
Fra : viper73

Modtaget 110 point
Dato : 28-12-08 20:14

Hej

http://kunstauktiononline.dk/info/vilsaelge/

Her kan man sende et billede og få en forhåndsvurdering, et forsøg værd.

God fornøjelse

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 28-12-08 20:56

Det er nok de færreste der ved, at man kan få vurderet kunst online hos Bruun Rasmussen - helt gratis
http://www.bruun-rasmussen.dk/vfs/static/valuation/online/index.html

Kommentar
Fra : Line99

Dato : 28-12-08 21:02
Godkendelse af svar
Fra : Dahab

Dato : 28-12-08 22:01

Tak for svaret viper73. og jer andre