/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Regionsfrit drev
Fra : Sandvad261
Vist : 593 gange
100 point
Dato : 28-12-08 13:11

Det har jeg før været inde på, og fandt også frem til en god løsning, men jeg har jo formateret min HD. og så ryger jo det, og dermed navnet på det program som jeg brugte, og jeg kan ikke komme i tanke om, hvad det hed.
Det var jo dejligt, om man bare kunne gå ind på en MAC side, og så skrive hvilket drev man kørte med, og fluks så kom der en opdatering, som så selv smuttede ind.
Jeg har set under mit tideliger spørgsmål under besvarede spørgsmål, der blev bla. Mactheripper nævnt, den har jeg liggende, men gør ikke mit drev regionsfrit.

God vind

Kommentar
Fra : nenner1

Dato : 28-12-08 17:08

det kan anydvd klare, ved bare ikke om det virker til mac
http://www.slysoft.com/da/anydvd.html

Kommentar
Fra : UlrikB

Dato : 28-12-08 20:18

Brug VLC-player til at afspille DVDer som ikke er region 2, så slipper du helt for alt det der regionskode pjat. Med MacTheRipper kan du fremstille en regionskode-fri kopi af en DVD med en uønsket regionskode.

Du kan finde begge programmer (til Mac selvfølgelig) i gennem http://www.versiontracker.com/macosx/

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 28-12-08 21:05

På min PC kører jeg med ANYDVD, og det kører meget fint, det er dog ret træls, med alle deres opdateringer, vel næste et par gange om ugen
Anydvd, kan ikke køre på en MAC desværre.

Hej

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 28-12-08 21:07

Til UlrikB
Selv om jeg bruger den der VLC så kommer der den besked på skærmen med regionsomstilling

Hej

Accepteret svar
Fra : UlrikB

Modtaget 100 point
Dato : 28-12-08 21:22

Du skal sikre dig at dine systemindstillinger er sat til "Ignorer" når du indsætter en dvd med video.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 02-01-09 20:05

Tak for svaret UlrikB.
Jeg vil bruge denne løsning, til jeg finder det program som jeg brugte, men som jeg ikke kan huske navnet på.

Hilsen Jens