/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
billeder fra en DVD film
Fra : magnus46
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 28-12-08 09:34

Ved nogen, om det kan lade sig gøre at lave en kopi (still billede) fra en film (DVD) - jeg mener selv engang at have set det gjort, men kan ikke komme på, hvilket program der blev brugt.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-12-08 09:50

Jeg bruger Cyber Link Power DVD

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 28-12-08 09:52
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-12-08 09:54
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-12-08 10:02

Version 6 kan du hente gratis

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 28-12-08 11:35

Jeg har læst det er fordi videoer bliver vist som "video overlay" som betyder at video dataerne sendes direkte til grafikkortet så det går hurtigere.
Så det skulle være muligt at tage screenshots hvis man deaktive "acceleret video hardware" funktionen til grafikortet...

Godkendelse af svar
Fra : magnus46

Dato : 28-12-08 17:25

Tak for svaret Teil. - det er dejligt med hurtigt svar. Jeg beklager, at det tog nogle timer inden jeg fik dig svaret, men julen kræver af og til, at man ikke kan blive ved en opgave.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-12-08 18:21

velbekomme og godt nyt år til dig

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 28-12-08 18:21

Hvis du har Microsoft PowerPoint på din computer bruger du bare tasterne Ctrt-Alt-Print Sceen på dit tastatur.... Indsæt billede i PowerPoint, hvorefter du kan gemme billedet......