/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
brugerregistrering
Fra : mubbur
Vist : 495 gange
100 point
Dato : 27-12-08 20:50

Hej er der nogen her som har haft
problemer med at registrere sit cammera , har lige købt et Canon 1000D camera, og skulle ind på CANON iMAGE GATEWAY's , har prøvet flere gange , men det siger at serie nr er forkert og det er det nr som står under cameraet som man skal bruge og det må være det rigtige eller ???? siger denne fejl

Fejl i de sendte data, check detaljer markeret med rødt.
Fejl ved tilføjelse af produkt:
Serienummer:000000000 - Venligst check productinfo.

Hilsen Óli

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 110 point
Dato : 27-12-08 21:07

En af de ting der kunne være i vejen er at Canons hjemmeside har fejl, det har jeg selv oplevet et par gange. Prøv efter nytår når de har haft mulighed for at rette en evt. fejl.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 27-12-08 21:12

Hej granner01
Tak for det , ja det prøver jeg lige godt nytår til dig dernede
Hilsen Óli

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 27-12-08 21:16

Canons registreringer giver altid kaos. Det er tit helt umuligt. Prøv at maile direkte til Canon fra deres hjemmeside

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-08 21:32

Og hvad gavn har man af den reg. ikke en disse.
Garantien gælder enten eller.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-12-08 22:05

Det giver blot adgang til supporten som fortæller at man skal læse manualen eller aflevere det defekte der hvor man har købt det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 22:10

Canons garanti er verdensdækkende, bare man har en kvittering/stempel fra forretningen.

Men med registrering kan man jo oploade billeder i en mappe man får tildelt -
dog vist kun et års tid.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 27-12-08 23:00

Hej allesammen tak for jeres svar, ja jeg ville bare prøve at registrere mig , men som sagt virker det ikke,ville bare se hvad det var for noget

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 28-12-08 11:55

Tak for svaret granner01.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 28-12-08 12:15

Selv tak

Og når man er registreret bruger så får man mail når der er opdateret drivere.