/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
flere skriveborde
Fra : lham
Vist : 696 gange
100 point
Dato : 27-12-08 17:31

XP -home
kan man lave flere skriveborde ( Desktops) på samme PC som man frit kan bruge/vælge( gerne med samme baggrundsbillede men så med tydelig nummerering af hvilket skrivebordsnummer man befinder sig på / "gemmer" på)
Spørgsmålet fordi der er er ved at være rigeligt med ikoner på det ene skrivebord jeg råder over.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 17:35

Ja - du opretter blot flere brugere....

Du kan jo give dem numre

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-12-08 17:57

Det kan du kun hvis du gør som refi skriver, opret flere brugere. Men var det ikke en ide at rydde op på dit skrivebord?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 27-12-08 18:40

Hvad med at rydde op på Skrivebordet og gruppere dine ikoner, opret for eksempel 10 nye mapper og giv dem navne efter hvad der er i dem, træk så¨ikonerne som hører til gruppen over i den nye mappe, vupti du har kun 10 ikoner på skrivebordet, de 10 mapper kan også have en ikon som svarer til kategorien, Vista og Ubuntu + flere andre,kan have flere skriveborde, men de er ikke sådan indrettet som du vil have med nummerering

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 19:29

http://www.otakusoftware.com/topdesk/
PM

Alle er virtuelle og kan klikkes på, åbnes efter behov.
Der findes også mange andre__MEN

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 19:31

Citat
Spørgsmålet fordi der er er ved at være rigeligt med ikoner på det ene skrivebord jeg råder over.

Dertil er jeg ikke kommet, så skal du ''gemme'' en desktop,
i en anden browser, eller bare få det til at starte op sammen
med Windows, har selv brugt det, men blev LIDT forvirret af mulighederne.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 19:33

Citat
men så med tydelig nummerering af hvilket skrivebordsnummer

JA_ optil 100 +
men så er det ikke ikoner der bliver problemet.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 20:46

http://peecee.dk/upload/view/146648

KLik på / regbase-filen for at aktivere programmet.
Eller? åben den med motepad og hent licensen

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 20:48

========
Citat
"0VU1O+Of3GqblEnjXlMvo2dhN/E6LpIDs+kYJs/FjkRFM1G0k/8r9gfftraTsMrFWGrkGZrrwffgF8v0XrrO5T3CTZswa+RCSiRgGk1TlwSX/9mCuzaEAOmzvdT0ZiKmgOZUoyY9wMUZuezg6cvLQlStAnQjHB+QngMZmYGmkCWQ="

_______
ikkert og VIST uden sitater og****''''''''

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 22:11

Ellers fjern ALT og læg dien programmer over i dette_GRATIS endda
http://www.pssoftlab.com/pshl_info.phtml

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 22:17

Ellers lav dine egne GEVEJE_ gennem en eller flere BAT filer

F-eks

Åben notepad/ book
start notepad.
______
gem som NOTEPAD. BAT
du kan tilføje flere programmer/ en genvej til dit skrivebord_osv
bare tilføj programmerne du vil hav e tila t starte op

Tiden på de enkelte programmer kan laves bagefter:::

Men inegn svar______

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 22:18

Eller køb nogle flere skærme.
www.hirsenet.dk/windows.htm

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 22:19

start notepad.
______
gem som

NOTEPAD. BAT

Thats <ALLLLLLLLLLLL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 22:20

Var det ikke nemmere at lægge disse genveje ned i den dertil indrettede startmenu

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 22:21

Citat
Eller køb nogle flere skærme
.

Lige 1/ en til hver profil__
G_HJul

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 22:25

Citat
Var det ikke nemmere at lægge disse genveje ned i den dertil indrettede startmenu
Flere programmer der starter gratis op og tager CPU__PK

Eller bare i start__jeg kan ikke se hvad der kommer efter H / og jeg går ud fra der er fler GODE og
glemte programmer jeg ikke kan se _ ved almidelig skærm- opløsming/ indstillenger

Smutter her__er ikke hjemme.
MONY__talks.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 27-12-08 22:27

Jeg skal shu have en NY skærm_ +
Og lidt søvn__
TAK

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 22:28

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 28-12-08 03:01

Har ikke prøvet dem selv,har ikke brug for det>
Yod’m 3D v. 1.32

http://www.pcworld.dk/download/81/1572

WinSplit

http://www.pcworld.dk/download/81/1632

Desktops

http://www.pcworld.dk/download/81/1660
Der er masser af slaksen på nettet.
Manse9933

Godkendelse af svar
Fra : lham

Dato : 28-12-08 09:26

Tak for svaret o.v.n..
Det matcher godt ikke helt mine ønsker , men er nu lavet og fungerer fint dog ville det være rart med noget andet end de gule "konvulutter" findes der ikke et udvalg et sted? hvordan skifter man konvolutten ud med dem?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-08 10:46

Jo jeg sker jo netop også at kan skifte ikonen ud, højre klik og klik på Egenskaber, under fanen Tilpas kan du klikke på Skift ikon

Kommentar
Fra : lham

Dato : 28-12-08 18:38

ovn tak ,men så ligner det jo ikke mere en mappe, men et programshortcut ,Idelt ville det være med den gule konvulut overlejret med en ikon, men det er nok for meget at"forlange"

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-08 18:46

Lav selv dine ikoner, så får du dem som du gerne vil se dem, eventuel se her om det er noget for dig: http://www.pcworld.dk/download/81/1639 eller her: http://www.stardock.com/products/ObjectDock/