/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
hvordan gør man ?
Fra : saci
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 27-12-08 16:32

http://www.acapela.tv/Winter-1-bbb44122b7c4a
denne adr. var under tip. Men det lykkedes mig ikke at sende den. hvad skal der stå i alle de felter der er.??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 16:36

Hvilke felter....

Du kan da bare kopiere adressen ind - den virker godt nok....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 16:41

Hvis det er fordi det er på engels så her....

De første 5 felter skal være adresserne på den du vil sende til - du behøver KUN en adresse men gerne op til 5

Derefter DIT navn
DIN e-mailadresse
Det næste felt skrives blot 15

Det sidste felt skriver du din besked til den der skal modtage det

Så trykker du bare på knappen....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 16:46

Jeg ville ikke sende til mine venner ved hjælp af denne
Send a link to your friends

- men bare sende det link. så undgår du at starte spam.

Men du kan sende dem en lille gave.
www.hirsenet.dk/gave.htm

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 16:54

Citat
så undgår du at starte spam

Det LOVER de så højt og helligt de IKKE gør - de gemmer ikke adresserne efter eget udsagn....

Om man så kan stole på det er en anden sag

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-08 18:53

Har du fået sendt din hilsen ? Ellers gør som Eyvind skriver, når du har valgt danisk som sprog og skrevet en hilsen og klikket på OK, så bliver din hilsen læst op og kort efter står der på skærmen Copy this link and send it to your friends: linjen der under kopierer du og sætter ind i en e-mail du selv sender, du behøver ikke klikke på knappen Send to a friend, jeg har sendt til flere på den måde og fået svar at de har set hilsen, så det virker se bare her: http://www.acapela.tv/Winter-1-bbbe8a2dd71fb du kan også vælge en anden figur til at læse op ovre til højre på siden