/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
spille backup spil på ps2
Fra : frederikshavn
Vist : 596 gange
100 point
Dato : 27-12-08 11:10

hey
jeg har en søn på 16,som er vild med at spille ps,han har ca 200 orginale spil,men men det er træls at tage alle de spil med frem og tilbage,når vi er i sommerhus,så jeg ville høre om det er muligt hvis man laver en backup af de orginale, kan man så spille dem uden at skulle have en chips i,eller brug af swap magic

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 110 point
Dato : 27-12-08 11:13

Måske og måske ikke..... - GENERELT IKKE....

Prøv med enkelte først....

Kommentar
Fra : frostys

Dato : 27-12-08 11:52

Kræver nok indgreb, da det er noget med boot spor der skal være der og ikke kommer med ved backup, sikkerhedskopiering

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 27-12-08 13:52

I dag lægger producenter af CD'er og DVD'er med musik, film og spil en beskyttelse med på skiverne så de ikke kan kopieres. Det er for at undgå piratkopiering.

Det betyder også at vi ikke selv kan lave sikkerhedskopiering af skiverne.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 27-12-08 14:11

tror jeg ikke du kan.
Ellers ville folk jo ikke bytte chip for at spille brændte spil.

Kommentar
Fra : frederikshavn

Dato : 28-12-08 15:04

oki,mega træls,men bliver nød til at give point til den første der svarede, da der ingen løsning var på problemet,men tak til alle

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 28-12-08 15:04

Tak for svaret refi.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-08 15:12

Selv tak - beklager udfaldet