/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Virus?
Fra : johnnyBP
Vist : 573 gange
10 point
Dato : 27-12-08 09:49

Hvis man surfer på sexsider, og computeren blever ramt af en virus, er det så en kønssygdom?? - Kan man bruge PC-cillin for at fjerne den?

Eller skal jeg spørge på netdoktor.dk

MVH
Johnny
(lidt sjov har man vel lov at lave)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 09:51

Citat
Hvis man surfer på sexsider, og computeren blever ramt af en virus, er det så en kønssygdom??

Kun hvis der er "skumsprøjt"...

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 27-12-08 09:52

PC-cillin er ikke god nok til alle typer "viruser" somme tider skal du bruge en anden form for medizin, malwarebytes f.eks.

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 27-12-08 09:53

Din PC må ikke have "omgang" med andre pcèr i sygdomsperioden.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-12-08 10:22

God humor

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-12-08 10:32

Kondomer kan ikke bruges.
Prøv Pornofiltre...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-08 10:41

Det ender med HIV og en uhelbredelig computer.
Amen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 10:44

Citat
Det ender med HIV

Betyder ikke noget hvis det er en Sharewareudgave - den dør af sig selv....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 10:45

Så hold dig til "betalingssiderne" - der er risikoen mindre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-08 10:59

Citat
Betyder ikke noget hvis det er en Sharewareudgave - den dør af sig selv....

Det vil sige, hvis man finder en sharewaredame, så er det ganske uden risiko. ?

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-12-08 11:00

Citat
Det ender med HIV og en uhelbredelig computer.

Så er det da godt der findes en netdoktor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 11:11

Citat
Det vil sige, hvis man finder en sharewaredame, så er det ganske uden risiko. ?

Yep...

Efter 30 dage er pinslerne slut....

Og det hjælper IKKE at finde en ny - hun kan se der har været "nogen"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-12-08 11:15

Kommer til at tænke på .....Ham afrikaneren med aids....... der havde været i lag med flere damer og kom i retten Han påstod hårnakket at han havde informeret dem om sygdommen inden de gik i seng sammen For som han sagde havde han peget på den nøgne kalorius og sagt ....Hiv her...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 11:21

Hvad snakker du om

Vi taler om komputere

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-12-08 11:44

"Det vil sige, hvis man finder en sharewaredame, så er det ganske uden risiko. ?"

Bestemt NEJ. Du bør tjekke Bund-kortet...

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-12-08 11:46

......Osse en go´ idé at tjekke stikkene

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 27-12-08 11:59

Til de herrer der deltager på denne tråd:

Pas nu på I ikke får smuds på Jeres "harddiske"!!!

Mvh

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-08 12:13

Citat
Osse en go´ idé at tjekke stikkene

Det gælder hun- og hanstik.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-12-08 12:23

Måske skulle du i en periode nøjes med Afspilleren???

(NU er vi ved at være "dernede")

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 12:32

Og er du kvindelig PCejer, så pas på de "lurende" vira - de kan ligge op til 9 mdr. inden "udbrud".....

Og det tager minimum 18 år at slippe af med igen - selv med de bedste beskyttelsesprogrammer....

Eneste fordel - man kan glæde sig over "sygdommen" resten af livet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 12:34

PS....

Denne tråd bør oversættes af Google og lægges på et engelsksproget forum

De vil helt sikkert tro det er terrorangreb i code.....

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-12-08 12:39

<<<< man kan glæde sig over "sygdommen" resten af livet <<<<

Gælder det osse ved "Back-up"

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-12-08 12:45

Skrev vist
Citat
Kommer til at tænke på .....
Men må helre lige klippe det ud en gang for Refi (men du er vel selvbestaltet dommer her eller hvad ??)

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-12-08 12:59

Før skrev jeg : fed humor.

Nu endnu bedre humor

Citat
Denne tråd bør oversættes af Google og lægges på et engelsksproget forum

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-08 13:03

Citat
men du er vel selvbestaltet dommer her eller hvad

Ved ikke hvad du tænker på der skulle udgøre dommerpræstationer

Det var en KONSTATERING...

Citat
Kommer til at tænke på .....

Det er tilsyneladende farligt...... (måske vira )

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 13:46

Skal man benytte sidefoden, når der skal stikkes af.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-12-08 13:56

Ja Eyvind..... men husk sidebeklædningen

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 27-12-08 16:26

....Og snup et par Cookies i farten, stik et Autosvar og gå så i Dvale

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-12-08 16:39

sidebeklædningen>>>>>det hedder da siddebeklædningen eller på nordJydsk bouser.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 27-12-08 18:09

Nogle går i HI V på denne tid af året.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 27-12-08 20:37

Citat
Nogle går i HI V på denne tid af året.

Og i den dvaletilstand er der ingen "Stand Up", men múligvis et gedigent break down og dermed slut med surfing på sexsiderne.

Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 28-12-08 08:44

Næh...

Men efter Dvale, skal hun blot trykke Genstart.....Og så skal jeg nok RAM