/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
defender - i xp
Fra : xtx
Vist : 822 gange
120 point
Dato : 26-12-08 19:20

Hey

Er der nogen der ved hvor man kan gå ind og stoppe alle de programmer der starter, når man starter computeren. I vista hedder det vistnok defender, men jeg kan ikke finde det i xp

mvh xtx

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 26-12-08 19:30

der har været et ? om det idag
find det

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 26-12-08 20:08

msconfig

Accepteret svar
Fra : maxhankat

Modtaget 130 point
Dato : 26-12-08 20:14

Gå i "START" > "KØR" > skriv et det lille felt: msconfig og klik OK
Vælg fanekortet START. Der ser du alle programmerne, der starter op, når du åbner din Pc.
Fjern flueben ved dem. du ikke vil have skal starte, når du åbne din Pc.

Derefter Genstart Pc'en.

Mvh
joan

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-08 20:18

Som Teil kortfattet skriver, klik på Start og på Kør, skriv msconfig og tryk på Enter, klik på fanen Start og fjern markering ved de programmer som ikke skal starte sammen med Windows og klik på Anvend og Luk, efter genstart popper der en boks op, om at du har ændret noget, den klikker du bare ok til

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-08 20:19

Hej Maxxxxxx du er hurtigere til at skrive end jeg er

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 26-12-08 20:30

o.v.n. så det måske bare lidt før

Kommentar
Fra : iah

Dato : 26-12-08 22:00
Godkendelse af svar
Fra : xtx

Dato : 27-12-08 15:36

Tak for en hurtig besvarelse maxhankat.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 27-12-08 20:39

Selv tak xtx!