/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
ïkke adgang til nogle internet
Fra : kenneth91
Vist : 478 gange
10 point
Dato : 25-12-08 20:40

jeg har desværre ikke adgang til nogen hjemmesider som fx thepiratebay.org, er der nogen der ved hvorfor? og kan komme med et svar? jeg har hørt noget om at man kan ændre ipen og så komme ind.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-12-08 21:06

Ja - der er udbydere der har LUKKET....

Og godt for det...

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 25-12-08 21:16

Hejsa

Her er en link du kan bruge http://www.piratgruppen.org/spip.php?article869

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 25-12-08 22:50

wtf taler du om refi jeg kan godt gå ud på den selv om den er lukke og hente fra den no problem der da jeg faktis bruger den tit

Kommentar
Fra : Paulus1

Dato : 26-12-08 14:12

Tele2 har fået pålagt at lukke for adgangen til ThePirateBay.
Dette påbud er lige blevet stadfæstet i Landsretten.

Sonofon og Cybercity har fulgt trop med at lukke for adgangen, fordi de er i samme koncern.
Det er nok blot et spørgsmål om tid før end de andre udbydere også bliver pålagt at lukke.

Imidlertid er lukningen ikke effektiv, da den kan omgås, bl.a. via det link som buch78 gav.
(http://thejesperbay.dk/ er en anden mulighed).

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-08 14:21

Ja - selvom man låser døren har "tyven" stadig adgang - HVIS HAN VIL

Kommentar
Fra : me67

Dato : 28-12-08 21:19

Gå ind i egenskaber for din internet forbindelse under netværk.
Dobbelt klik på internet protokol (tcp/ip)

Der hvor der står Brug følgende DNS-serveradresser skriver du:
og

Så skal du muligvis deaktiver og aktivere din forbindelse før det virker.

Så skulle det virker igen.