/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
PS3 problemmer
Fra : Steenk1
Vist : 559 gange
20 point
Dato : 25-12-08 12:03

Hej. Jeg gav min søn en ps3 for 1 måned siden og den har kørt problemfrit, men nu har jeg givet ham et spil i julegave og når han forsøger at spille kommer en meddelelse om at spillet kræver 419 mb plads og der ikke er plads nok på ps3 harddisken. Jeg har prøvet finde ud af hvad der fylder men umiddelbart er der masser af plads. Han har kun spillet et andet spil og vi har slettet alt hvad der havde med det spil at gøre uden det hjalp.
Instruktionsbogen giver ikke meget hjælp. Der står noget om at oprette internt hukommelseskort men det kan maksimalt være på ca 7888 kb hvilket ikke er nok.

Hvordan kommer jeg ind og ser hvad der fylder på harddisken ?

Kan jeg bruge formater funktionen uden at slette hele systemet ?

m.v.h. Steen

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 20 point
Dato : 25-12-08 13:13

i ps3 start menu'en der kan du se hvormeget musik der er samt hvilken spil der ligger på maskinen mm. det ligger i fane menu'er men hvordan har ha dog allerede fyldt den harddisk ? ved ikke hvilken model det er men harddisken er på mindst 20 giga

Godkendelse af svar
Fra : Steenk1

Dato : 25-12-08 13:47

Tak for svaret rotw.
Det undrer også mig det er en 80 gigabyte. Jeg formaterede den og nu virker det.
Tak for interessen

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 25-12-08 14:35

det var så lidt