/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Fjerne MC Office 2007
Fra : Mis90
Vist : 1862 gange
200 point
Dato : 24-12-08 17:19

Hejsa.
Jeg vil gerne fjerne Mc Office 2007 fra min computer.. Men når jeg skal slette den, ved at gå ind på kontrolpanel osv.
Kommer der det her frem;
Installationsprogrammet kan ikke fortsætte, fordi en påkrævet fil er beskadiget eller ikke tilgængelig. Kør installationen igen fra den oprindelige kildedisk eller overførselsplacering.

Der skal lige siges at, det jeg har installeret var en trial version, altså hentet fra nettet...
Kan jeg slette den, på en anden måde??

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-12-08 17:32

har du prøve at install den igen og så afintall den

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-12-08 17:37

hvis du mener MS office kan du prøve først at gendanne den registreringsfil, som du har slettet. at kigge. Det er den fil , som beskriver installationen, så programmet, der afinstallerer, kan få det hele med.

Kommentar
Fra : Mis90

Dato : 24-12-08 17:39

Hvor gendanner jeg den henne??

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-12-08 17:42

i windows gendannelse program kan ikke hjelper dig da jeg ikke bruger det program og bruger Vista på Eng

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-12-08 20:07

Smid din instalations CD i og vælg at afinstalere fra denne.

De kan også lave en reperation fra denne.
vh Ben

Kommentar
Fra : transor

Dato : 24-12-08 20:08

Hvor gendanner jeg den henne??

Fra papirkurven

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 24-12-08 20:19

det er nemmere at hente Office 2007 demo igen og install den igen og gå ind i kontrolpanel åbner tilføj og fjern programmer og der fra fjerne du det

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 24-12-08 20:21

Jeg havde ikke set et var en trail verssion...
sorry...

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 200 point
Dato : 25-12-08 00:02

Prøv med dette program, det klarer de fleste afinstalationer.

http://www.revouninstaller.com/

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-12-08 00:59

Det som er den sikreste måde til at afinstallere din office er allerede skrevet, hent en ny trial version og installer den, så kan du sandsynligvis afinstallere korrekt og uden fejl, husk at programmet skal være helt lukket inden du afinstallerer, hvis der er ikon for office nede ved uret så højre klik og Afslut: http://da.openoffice.org/ god jul

Godkendelse af svar
Fra : Mis90

Dato : 26-12-08 16:02

Tak for svaret iah.