/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Outlook kalender arkiv.
Fra : PS.BMW
Vist : 1440 gange
100 point
Dato : 24-12-08 13:02

Kalenderdata i Outlook slettes 6 mdr. tilbage under autoarkiver (har jeg opdaget)
Jeg kan finde Outlook.pst filen men bliver advaret mod at åbne men prøver alligevel åbn med.
Får så: Windows kan ikke åbne filen find eller vælg program, men der er kun standardprogrammer og de kan ikke åbne pst. Filer.
Kalender arkiv må da kunne åbnes, skal bruge noget fra starten af året, men hvordan?
Hvis arkiver ikke kan åbnes er der jo ingen grund til at de er der.

Mvh og god jul

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 24-12-08 13:10
Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 50 point
Dato : 25-12-08 01:35

Pst filer kan ikke åbnes som selvstændige programmer. De skal i stedet importeres i outlook.
Start outlook. Undet filer findes importfunktionen.

Afhængigaf din outlook version og opsætning kan du også direkte i outlook pege på arkiverede kalenderdata. Det sker fra kalender visningen i outlook. Virker ikke i alle versioner.

Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 25-12-08 06:57

Hej transor

Hvad skal importeres?
Vælg en handling der skal udføres:
iCalendar-eller vcalendar fil(.vcs)
En VCARD-fil
Fra et andet program –osv.

Uanset hvad jeg vælger kommer: Det lykkedes at importere --- imputfilen er muligvis beskadiget.

Det er Win XP / Outlook

Godkendelse af svar
Fra : PS.BMW

Dato : 28-01-09 08:04

Tak for svaret transor.