/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Musik ikke vidioen
Fra : Højris
Vist : 780 gange
100 point
Dato : 23-12-08 17:22

jeg vil gerne lave en musik cd men kun med musikken, hvordan gøres det fra youtube.
det gør ikke noget at det er lovligt altså i mp3 jeg har en del lings til nogle gode numre takket være nordsted1 samt teil men hvordan får jeg dem på en cd.
Højris

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-08 17:51

Først hente videoen, derefter flytte prikken ned i Convert video og vælg MPEG audio layer mp3: http://youtubedownload.altervista.org/ lovlig den er i gråzonen , du må lovlig optage lyd fra en online radio som spiller på din computer, sikkert også bruge et optage program til at optage lyden når du spiller Youtube film, der er vist ingen som har tænkt på at man kan bruge et program som YoutubeDownloader

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-12-08 17:51

konvertere til lydfiler med youtube programmet
så er det bare til at brænde

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-08 17:53

Det er bedst at du klikker på den lille URL boks ude til højre på Youtube siden, den bliver markeret med et enkelt klik og du kan så højre klikke og kopiere, når du føre musen hen over YoutubeDownloader, så hopper adressen selv ind og du skal bare klikke på Download og gemme, husk at gemme som Alle filer og ikke som tekst

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-08 17:56

Før du begynder. så klik lige på den lille mappe til højre i programmet (Set your default download folder) for at vælge en mappe at gemme i

Accepteret svar
Fra : tigerlover

Modtaget 110 point
Dato : 23-12-08 18:16

det nemt du kal bare bruge en Flv to MP3 Converte http://www.smallvideosoft.com/flv-to-mp3/ efter du har downloade YouTube Videon ned http://www.my-video-converter.com/youtube_downloader/

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 23-12-08 18:43

Jeg tror et eller endet virker, når min kereste vågner. Men indtil da vil jeg kravle ind under dynen og få noget til at virke, fnis
Marry.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-08 18:46

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 23-12-08 19:01

Jeg kan høre at der er noget der grynter

Kommentar
Fra : Højris

Dato : 23-12-08 19:10

Men ellers må jeg nok ikke bruge hans profi men hvad ønsker han sig til jul.
Ud over et dyt i bamsen, det er han jo god til, så !!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-08 19:20

Brug endelig løs af proflen, vi skal nok følge med Højris får sig en overraskelse når han vågner

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 23-12-08 20:08

hehe bare det var mig :=) (.)(.)

Kommentar
Fra : coincident

Dato : 28-12-08 00:47
Kommentar
Fra : coincident

Dato : 28-12-08 00:48

Brænd dem med windows mediaplayer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-08 00:50

Hvad er forskellen mellem dit link, og mit i det allerførste indlæg

Godkendelse af svar
Fra : Højris

Dato : 08-02-09 06:11

Tak for svaret tigerlover.

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 11-02-09 13:57

sry for at føt svre nu men jeg er på ferie i østrig og føst komme på nette nu men jeg er glad du kunne bruge svare NP Mate