/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Flytte favoritter til ny PC
Fra : merced
Vist : 2845 gange
100 point
Dato : 23-12-08 06:43

Hvordan flytter jeg favoritter under Windows Internet Explorer, fra min gamle computer med XP til ny computer med VISTA? Jeg har en USP-nøgle.

Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 23-12-08 07:24

Opret en mappe på skrivebordet, navngiv evt. kontaktpersoner, åbn dit adressekartotek,
marker alt, minimer vinduet så din mappe på skrivebordet bliver synlig, træk det hele over til mappen.

Du kan også eksportere dit kartotek, gå ind i filer, klik på eksporter adressekartok,
brug Wap filer, brug din USB nøgle som destination, det hele kan nu sættes ind i kontaktpersoner i Vista, god fornøjelse.

Mvh
tadeo

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 23-12-08 08:57

Det er bare at kopiere mappen "favoritter" til dit usb

Kommentar
Fra : merced

Dato : 23-12-08 09:35

Til tadeo
Tak for hjælpen, det var dejligt med hurtig hjælp fra en kvik morgenmand.
Venlig hilsen merced

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 23-12-08 13:38

Du skal skrive ned hvor du kopierer favoritterne fra, du skal nemlig sætte dem ind nøjagtig i samme mappe på den nye PC.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-08 14:05

Hej du spørger kun om Foretrukne, men prøv at læse denne artikel hos Microsoft, den handler om at flytte indstillinger og filer fra din gamle XP computer til den nye med Vista, der er et lille program du skal hente til XP computeren for at forberede filerne til Vista: http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=2b6f1631-973a-45c7-a4ec-4928fa173266
Så er du hurtigere på hjemmebane med Vista, når der noget fra den gamle som du kan genkende

Kommentar
Fra : tigerlover

Dato : 23-12-08 14:53

lol at flytter Foretrukne fra Xp Til Vista er så let at det er til at falde i søvn over du gå in i din Foretrukne i xp og Copy alt samme til din Flashdisk og i vista gå du ind i din hove Folder der hvor du kan ligge Billeder og video ind der er en mappe der hedder Foretrukne der ligger du dem bare in

piece of cake