/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Et program til at hente driver
Fra : 1991
Vist : 461 gange
500 point
Dato : 22-12-08 21:17

Jeg ved der findes programmer som automatisk kan hente og installere
de opdateringer af drivere som man skal bruge.
ER DE SIKRE ???
Hvad for et skal man bruge for at få det bedste og sikreste.
Er der nogen som har kendskab til det ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-12-08 21:21
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-08 21:21

Driver Maigician men den er ikke gratis, den er rimelig tit på GiveAwayOftheDay gratis, så hold øje med den side hvis du vil have den gratis, ellers er det her:
http://www.drivermagician.com/

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 510 point
Dato : 22-12-08 21:22

Men hav ALTID i memory at det ikke altid er de nyeste drivere der er de bedste til netop DIT system....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 22-12-08 21:34

Godt råd.
Gem de gamle driverfiler, så du altid kan komme tilbage, hvis du fortryder.

Og lad være med at skifte med mindre der er et problem eller du har brug for en ny funktion, som du positivt ved, at den nye driver giver.

Nyere har en tendens til at være mere universeelle, og kunne klare nyere systemer (som du ikke har) . Derfor er de langsommere.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 22-12-08 22:24

Jeg kender ikke de programmer men hvorfor downloade du dem ikke selv hver for sig fra producentens hjemmeside ?
Så du sikker på at få de rigtige og de nyeste.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-12-08 01:13
Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-12-08 05:57

Jeg henter også kun fra producenterne, typisk er det grafikdrivere jeg kigger efter et par gange om året, og kun chipset og net når jeg geninstallerer.

If it works, dont fix it....

Godkendelse af svar
Fra : 1991

Dato : 26-12-08 21:07

Tak for svaret refi.

Det er jeg i gang med