/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Far Cry 2 Usermap online hjælp
Fra : Alex2000
Vist : 446 gange
200 point
Dato : 22-12-08 20:52

Hej alle sammen.

Jeg har købt Far Cry 2 [PC] og har spillet det en tid nu. Ville prøve at lave mine egne baner og spille dem online.

Mine baner virker som de skal, og alle ting er grønne og krydset af. (Spawnpoints osv.)
Men jeg har ikke den fjerneste ide om hvordan jeg kan spille mine maps online???

De virker fint over LAN, Men jeg har ikke mulighed for at spille dem online med alle de andre.

Det er noget med at man skal uploade dem eller share dem. Men hvordan?
På Far Cry 2's hjemmeside kan man se alle de maps der er lavet. Men man kan ikke downloade dem eller uploade sine egne. Hvordan i hede hule helvede uploader man sine egne maps til at spille online :P

Håber nogen kan hjælpe mig.
Mange tak.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 210 point
Dato : 22-12-08 21:49

Vi er vist ikke så mange gamere her på siden, så hvis jeg var dig ville jeg

spørge i dette forum

http://ps3fan.dk/e107_plugins/forum/forum_viewtopic.php?21578.post

Go' fornøjelse og glædelig jul

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-08 21:54

Måske du kan bruge denne side, du skal ca midt ned

http://farcry.us.ubi.com/help/pc/readme/readme.txt

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 22-12-08 22:32

Har selv læst README filen. der står bare hvor mange maps man kan uploade. ikek hvordan.

På spillets hjemmeside er der en video til hvordan man gør.
Man skal gå ind i "Community maps" i hovedmenuen. Men videoen er til Xbox og den menu findes ikke i PC versionen. Jeg læste på en hjemmeside at man kun kan spille Usermaps i ranked hvis man lavede en dedicated server og fuskede med at loade en map.
Men det ser ud til at man frit kan gøre det til Xbox og PS3
Så der må da være en måde at downloade andres maps og uploade sine egne på :S og spille dem online.??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-08 23:08

Der er også et dansk forum her http://www.hol.dk/traad.aspx?tid=463327&fid=15

Håber du kan få hjælp, ellers er der da ikke så meget ved det spil

Kommentar
Fra : Alex2000

Dato : 23-12-08 02:58

Jeg fant ud af hvordan man puplicerer sine maps til PC
Man skal ind i Multiplayer og så community maps. og så kan man uploade. man kan dog kun spille dem unranked.

Den eneste måde man kan spille dem ranked er ved at lave en dedikeret server og fuske med filerne og mapnavnene. Det vil jeg fifle lidt videre med.

Men mange tak for hjælpen ;)

Godkendelse af svar
Fra : Alex2000

Dato : 23-12-08 02:59

Tak for svaret Nordsted1.

Jeg fant faktisk selv ud af svaret da jeg gik ind i spillet igen. Men læste lidt rundt på de forskellige forums.

Så du for points ;)

God jul.