/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hej alle.
Fra : EiHaBr
Vist : 667 gange
200 point
Dato : 22-12-08 16:11

Jeg har fået et lille men iriterende problem.
Når jeg går ind på nettet og starter op får jeg billede i fin normal størrelse.
Når jeg så klikker på en adresse på en hjemmeside, åbnes næste side i en meget smal vindue der ligger næsten øverst i skærmen, er der nogen der kender løsningen på dette problem, ville jeg blive glad.

Hilsen Eigil

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-08 16:21

Jeg trækker vinduet størrer med musen, altså ned i kanten til markørern bliver en dobbelt pil, og trækker til den rigtige størrelse

Nogle gange skal det gøres flere gange, men så er den der også

Følger lige med, og ser om der er en anden metode

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-08 16:22

Annuller dit andet spørgsmål før nogen svarer og du får dine point retur

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-08 16:25

Jeg bruger også musen til at trække vinduet til den størrelse jeg vil have og det fungerer også til næste gang jeg klikker på en "hjemmeside"

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 22-12-08 16:35

trækker også med musen

men nogen maskiner skal først vises i minimeret - derpå trækkes - og så skal maskinen genstartes for at huske indstillingerne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-08 16:57

I Vista skal du brede vinduet ud > klikke på X > og linke igen (gøres et par gange før det huskes)
Nogle gange virker det.

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 22-12-08 17:16

Tak foreløbig prøver lige om det virker.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 200 point
Dato : 22-12-08 20:34

Når vinduet er trukket ud i hel størrelse så peg et sted på det hvide (æggehviden også kaldt) højreklik og opdater

Kommentar
Fra : EiHaBr

Dato : 30-12-08 00:22

Tak for alle svar.
Der var næsten noget i dem alle jeg kunne bruge først nordstedt1, det virker jo så længe man arbejder på maskinen men så var det galt næste gang.
Og ans, rigtig med pointene men dem har jeg nok af så, men du har ret.
Meritdk har også noget ret.
Til Ejvind tak men jeg kører XP, det kunne du jo ikke vide tak.
Sunowich har nok mest ret for når jeg havde gjort det nogle gange og genstartet PCéren opstår problemet ikke igen. Så du får pointene

hilsen Eigil

Godkendelse af svar
Fra : EiHaBr

Dato : 30-12-08 00:23

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-12-08 00:28

Citat
Nogle gange skal det gøres flere gange, men så er den der også

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-12-08 13:41

Takker og Bukker
Godt Nytår til alle