/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Youtube
Fra : Nik_
Vist : 584 gange
75 point
Dato : 22-12-08 13:55

Hvordan ændrer man sine "recommeded videos" på youtube? Altså når man logger ind så anbefaler de en nogle videoer på forsiden, som åbenbart er noget i stil med det man tidligere har set på, men hvis nu man er træt af det, kan man så ikke ændre det? Jeg slettet min "history", men det hjalp ikke....

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 47 point
Dato : 22-12-08 14:04

De videoer som Youtube automatisk viser dig, dem kan du ikke ændre på, men prøv at slette cookien fra Youtube for at se om det måske skulle hjælpe, du skal så logge ind igen bagefter

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 22-12-08 14:08

Kan du ikke bare klikke i Xet øverst tuil højre i dialogboksen??

Ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 22-12-08 14:13

Inde i My Account kan du fjerne fluebenet

Recommended for You
Latest from Subscriptions
Featured Videos
Most Active Videos
Friend Activity
Insight Map
Insight Chart
Videos Near You

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 22-12-08 14:16

---altså øverst til venstre i Add / Remove Modules

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 22-12-08 23:52

Nu fandt jeg det, du klikker på din profil og klikker på Customize Homepage, der kan du fjerne markering ved de aktiviteter du ikke ønsker vist på din profils side, husk at klikke på Save changes

Kommentar
Fra : Nik_

Dato : 24-12-08 17:12

Jeg mente ikke at jeg ville fjerne boxen, jeg ville bare slette dens hukommelse over de videoer jeg tidligere har set, således at den kun anbefaler mig videoer der ligner dem i mine favoritter.

Godkendelse af svar
Fra : Nik_

Dato : 03-01-09 17:38

.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 03-01-09 17:42

Du kunne jo bare annulere dit spørgsmål, jeg gider ikke kun en stjerne, men det er for sent