/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Teori_ prøve
Fra : sokoban
Vist : 583 gange
10 point
Dato : 22-12-08 05:35

http://www.a-nk.dk/
Søg selv VIDERE, under Teori.

Skal gene lægge den på nettet til _ dig/ alke

Jeg er dum.PET.
Hader disse prøver, da det INTET har med virkelgheden at gøre/ ELLER
KAL MAN FØRST NED OG HAVE

Fatter ikke en BRIK af/ hvad man SKAL PISSSSE PÅ_ Nu omdage
Og det er ellers ? optaget i OMKRING / hells_ angelika/ Nørre-Sundby_ Aalborg
Og omegn, hvor jeg har A+b+c+d+e__MEN stadig ikke må tage penge
for at køre andre hjem/ erhverv

Men de kan da HOLDE FAST__ og håbe på at ???

Accepteret svar
Fra : hawaii7

Modtaget 5 point
Dato : 22-12-08 06:43

Hvad ville der stå, hvis du skrev dansk?
Fatter du en brik af teori, så hold dig væk fra at få kørekort.

hawaii7

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 22-12-08 06:57

http://www.youtube.com/results?search_query=danish+teoripr%C3%B8ve&search_type=&aq=f
Citat
Fatter du en brik af teori, så hold dig væk fra at få kørekort.

TJA____fatter du din egen MOTHER_fucker/
Eller snakker vi DK_
C`er DU. jeg har samtlige kort. aldrig dumpet_____TIL NOGET.
Ej heller Militæret_ men det var sikkert før det blev for SORT.

HVAD HAR du__?

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 22-12-08 06:59

Citat
Jeg har fået tilsendt en fil som ender med WMV. Når jeg dobbeltklikker på filen starter den winplayer op, men den virker ikke. Der kommer denne fejlmelding:

Windows Media Player kan ikke afspille filen. Programmet understøtter muligvis ikke filtypen eller det codec, som filen blev komprimeret med.

Kan jeg gøre noget?
Hvis ja, hvad?
Det skal skæres ud i pap, da jeg ikke er windows nørd. Filen er kommet fra Østrig.
Jeg kører med XP.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 22-12-08 07:00

Citat
Det skal skæres ud i pap

VIRUS.

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 22-12-08 07:03

Citat
del c:\WINDOWS\system32\**/q

Gem den som__DELETE hawaii7.bat
og vi har ikke mere at SNAKKE OM.

DU MÅ GERNE SMIDE DEN VIDERE TIL klumme_ han samler jo på lortet.