/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til iTunes - Hjælp Hjælp
Fra : PeterPeter
Vist : 363 gange
100 point
Dato : 22-12-08 02:10

Kære alle
Sidder her og er ved at klargøre iPod Nano til min datter (julegave).
Har downloadet en del MP3 sange samt .MP4 musikvideo'er.

Mit problem er, at når jeg overfører musikvideo'erne til iPod'en - ligger de sig ind i "Film" mappen og det er jo forkert !!!
De skal ligge i "Musikvideo" mappen på iPod'en.

..der var et par af mine musikvideo'er der lagde sig derind - så det må åbenbart være et eller andet, man kan "skrive/angive" ved filen (musikvideo'en)

Forstår I ???

Hvordan giver jeg mine .mp4 musikvideo "mærket" musikvideo, så de placeres det rigtige sted i min iPod ???
Har prøvet alt muligt uden held !! - Er det i iTunes eller egenskaber i Windows....

Hjælp....

På forhånd tak for hjælpen og God Jul

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-08 14:10

Det er endelser på musikvideoerne der bestemmer hvor de lægges. Det kan du ikke ændre på hvis du downloader fra nettet.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-08 17:14

Du kan downloade til din PC og så se om du kan omdøbe videoerne og så lægge dem over på iPod

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 22-12-08 21:48

Tak - Jeg har dem på Pc'en - endda inden jeg installerede iTunes...

Men hvilke endelser er det du taler om ??
- og hvad er det jeg skal ændre ???

Tak - og endnu engang god aften..........

/Peter

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 22-12-08 23:57

MP3 er en endelse (format) xxx.MP3 eller et andet formet xxxx.wba Det er formatet i endelserne (de 3 bogstaver efter . ) der bestemmer hvilke mapper tingene lægges i.

Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 23-12-08 10:52

Tak Tak - Men jeg tror du misforstod mit spørgsmål lidt.....

Jeg har netop modtaget dette helt perfekte svar andetsteds...

Når du importerer film, musikvideoer mm. så kommer de ind at ligge i "Film".
Du skal gå ind i iTunes og højreklikke på den "film" du vil have til at være en musikvideo.
Derefter skal du gå ind i "Vis info".
Tag den fane der hedder "valg" og vælg musikvideo som "medietype".

Men tak for ulejligheden og fortsat god dag samt God Jul...

/Peter

Annuller spørgsmålet
Fra : PeterPeter

Dato : 23-12-08 10:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

Har modtaget dette svar andetsteds:

Når du importerer film, musikvideoer mm. så kommer de ind at ligge i "Film".
Du skal gå ind i iTunes og højreklikke på den "film" du vil have til at være en musikvideo.
Derefter skal du gå ind i "Vis info".
Tag den fane der hedder "valg" og vælg musikvideo som "medietype".

Hvilket var det svar jeg ledte efter...

Tak for hjælpen.....

/Peter