/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Ejer af parken.
Fra : JRC
Vist : 1995 gange
100 point
Dato : 22-12-08 01:01

Hejsa

Jeg vil godt vide hvem det er ejer parken. og så hvad don ø og steen larsen har med den at gøre ud over de har aktier i den.

MVH jonas

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 22-12-08 01:24

PARKEN Sport & Entertainment A/S (forkortet PS&E) er et dansk selskab noteret på Københavns Fondsbørs med hovedkontor i København. I koncernens 12-måneders regnskab (1. juli 2006 til 30. juni 2007) beløber indtægterne sig til en milliard kroner.[1] Selskabet blev grundlagt 1. April 1991 og dets primære aktiviteter omfatter i dag fodboldklubben F.C. København, FCK Håndbold, Billetlugen, Lalandia og Parken.

PARKEN Sport & Entertainment står bl.a. bag fodboldklubben FCK og Danmarks nationalstation, Parken, der også er klubbens hjemmebane. I Parken arrangeres endvidere koncerter og andre store begivenheder, som. f.eks. firmafester. Selskabet står også bag datterselskabet Gefion, der er driftsselskabet bag Parken. Selskabet står også bag feriecentret Lalandia, fitness.dk, FCK Håndbold og e-billetter. Parken er endvidere i færd med at anlægge et oplevelsescenter ved Legoland.

Bestyrelse og direktion

Flemming Østergaard (bestyrelsesformand)
Niels-Christian Holmstrøm
Michael Kjær
Flemming Lindeløv
Peter Norvig
Benny Olsen
Hans Henrik Palm

Direktion
Jørgen Glistrup (administrerende direktør)
Dan Hammer

Datterselskaber/Ejerskab
F.C. København (fodboldklub)
FCK Håndbold (håndboldklub)
Parken (stadion) med 3 kontortårne i PARKEN-komplekset
Lalandia (feriecenter, 75% ejerandel)
Lalandia Billund (under opbygning, forventes færdigt i forsommeren 2009[1])
Fitness.dk A/S (fitness- og velværecentre)
Global Goal
Euro Media A/S (15% ejerskab, inkluderer DK4 og Prime Vision)

Om det er Don Ø som har flest aktier i selskabet skal vær usagt. Men hvis har har over 50% ejer han selskabet

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-12-08 02:27

Peter Norvig ???

Snif-snif...

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 22-12-08 21:22

Hvem var det så der købte parken fra staten?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 22-12-08 23:32

Nørrebros indvandrere, de kunne ikke bruge hele bistandshjælpen selv.

Kommentar
Fra : JRC

Dato : 22-12-08 23:49

Det ville jeg give dig ret i. men nu ikke det svar ejg leder efter?

Annuller spørgsmålet
Fra : JRC

Dato : 14-03-09 15:38

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål