/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Forældede kategorier
Fra : jomfruane
Vist : 610 gange
50 point
Dato : 21-12-08 12:54

Indrømmet, jeg råkeder mig med en dum halsvirus og så får irrelevante ting måske en tur med tommelskruen.

Men

Nu er jeg fx rutineret 3D tegner pga mit arbejde og så sidder jeg og skroller i kategorierne archiCad (18spm) og autoCad der rummer alle andre programmer.
Jeg har gjort en hel del rekvalme for SketchUp som er gratis og efterhånden rigtig udbredt - også til almindelige dødelige, mens AutoCad er for de (læs os) mere nørdede.
Den mangler altså sin egen kategori.

Der er samme problemer til alle os der gerne vil pille med en "egen" hjemmeside. Hvorfor ikke bare have en kategori der heder hjemmeside? De kategorier der er indenfor området er navngivet ord, der i de flestes øre (øjne) er ukendte forkortelser. Så kompliceret er hjemmeside design for begyndere jo hellere ikke.

Men så igen, det kunne man jo også gøre med "Billedbehandling" i stedet for Photoshop og Paint Shop Pro.

Hvem dælen bruger forresten 3D studio? (det heder efterhånden bare MAX)
For at dække de mange, mange programmer skulle man nok koge det ned til overskrifter - eller står jeg alene med den ide?

Har I nogen sinde haft held til at komme med forslag, eller bare få svar på en email af Kandu"teamet"?

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 60 point
Dato : 21-12-08 12:59

Jo har da fået svar flere e-mail til Kandu teamet, og de lover at se på sagen, men de ser vist endnu intet nyt under solen, men du har ret mange af de kategorier er ikke særlig brugbare, nu har du stillet spørgsmålet i kategorien Kandu og her læser teamet med (har jeg hørt) god og god bedring

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 21-12-08 13:08

Vi er flere der har efterlyst en sanering af kandu kategorier...

Men man sletter jo ikke gamle brugere i kandu.
Og hvad så gamle indlæg?
Hvor skal man gemme dem hvis hjemstedet ikke længere eksisterer??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-08 13:09

Jeg har også haft held med nogle af mine henvendelser til teamet, men har dog ikke haft held med den sidste, så jeg prøver lige her igen

Kandu team, vil i ikke nok rette en fejl...

Når en spørger har lukket sit spørgsmål, men hvor der stadig er besvarelser i tråden, får spørgeren ikke mails, kun alle andre deltagere i tråden......kan I ikke rette op på den fejl, så alle inckl spørgeren får mails, selv i lukkede spørgsmål

Tak for lån af tråd

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 21-12-08 13:12

Åh vi er ude i teknologiske forhindringer på højt plan - det lyder da som en god udfordring for et begavet hoved.

Man kunne vel et eller andet sted godt sige at netop i computerprogramafdelingen, er gemmeri af spørgsmål i ret mange år irrelevant, eftersom udviklingen for længst er raset fra spørgsmålet.

Men super at høre der bliver kigget over skulderen og glædelig jul tilbage.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 21-12-08 23:29

Spørgsmålene behøver jo slet ikke blive slettet, bare fordi en kategori får et andet mere nudansk navn eller kategorien bliver slettet eller lagt sammen med andre kategorier, spørgsmålene kan bare flyttes over i en kategori med et mere nutidigt navn og indhold.
Du har ret, der mange kategorier som der ikke sket en s*** indenfor i lange tider, læg dem ind under andre kategorier og giv dem nogle mere aktuelle navne.

udenfor kategori: Er helbredet blevet bedre jomfru ?

Godkendelse af svar
Fra : jomfruane

Dato : 25-12-08 14:23

Hej igen og glædelig bagjul.
Jeg lukker spm, tak for hjælp

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-08 00:45

Selv tak, jeg håber du kommet over din hals onde og har haft en god jul