/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
bose v20
Fra : jenslyn22
Vist : 496 gange
120 point
Dato : 21-12-08 10:23

hej

Jeg har lige købt mig et bose v20, men jeg kan ikke rigtig få lyd og billed til mit tv. Med min bærbar kan jeg godt udvide mit skrivebord, og afspille cd'er, men min dvd afspiller er der bare sort skærm og ingen lyd.

nogen som har en ide???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-08 10:54

Hvad har bærbar og udvidet skrivebord og TV og Surroundsystem med hinanden at gøre

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 21-12-08 11:40

at det er da uderligt at bose v20 godt vil tage signalet fra min bærbar men ikke fra min dvd

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 120 point
Dato : 21-12-08 12:21

Forkert sammenkobling eller betjening

Andre "logiske" årsager er der ikke....

Kommentar
Fra : jenslyn22

Dato : 21-12-08 12:37

jeg er også bange for vi er ude i en ulogisk forklaring her, har nu snakket med det sted jeg købte det og han vil ringe til bose i morgen. jeg holder den lige åben, til i morgen, så skal jeg nok give point.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-08 18:45

Jeg går ud fra at DVD den spiller fint på den bærbare.
Hvis comp sættes til udvidet skrivebord, så prøv at formindske dit DVD billede og flyt det så over på den anden skærm.

En anden mulighed er at skifte visning med Fn tasten + en af F-tasterne.
På min Zepto skiftes visning med fn + F3 og der er 3 muligheder og det skiftes for hvert tryk
Bærbar alene
Bærbar og ekstra skærm
Kun ekstra skærm

Men skal du bruge din bærbare samtidig så skal det være med udvidet skrivebord

Godkendelse af svar
Fra : jenslyn22

Dato : 22-12-08 21:32

Tak for svaret refi.