/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
micro sd kort
Fra : birkglerfoss
Vist : 520 gange
50 point
Dato : 21-12-08 09:19

Er der nogen der ved hvilket det beste micro sd kort der kan købes, for de der findes mange, jeg har en htc touch p3450 mobiltelefon

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-08 09:33

Det er såmænd ligegyldigt hvilket mærke du køber - garantien er den samme....

Kommentar
Fra : alka

Dato : 21-12-08 10:34

.... og du fungerer lige godt!

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 21-12-08 11:05

Der er absolut forskel i hastighed på de forskellige kort. Jeg har dog kunn kunne finde en et år gammel undersøgelse der kun havde tre mærker med.

Så jeg vil enten råde dig til at søge noget mere eller også nøjes med at gå efter det billigste med den begrundelse at hastigheden på kortene ikke har den store betydning når det kommer til at bruge dem i telefoner.

Der hvor det har størst betydning er når mange billeder skal lagres hurtigt på et kamrera.

Bruger selv 4 GB microSD no name kort til min telefon og det fungere ganske upåklageligt også selvom jeg ofte fjerner/tilføjer store data mængder.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-08 11:09

- Ubesvarede 5
- Besvarede 5
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 19

Hastighed ser ikke ud til at være problemet

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-08 11:57

Du skal kigge efter den type SD micro som dit camera kan bruge.
Og ikke alle kortlæsere kan klare alle kort.
Der er typerne:
SD
SDHC
SDHS

Kommentar
Fra : yesboss

Dato : 15-02-09 17:45

Har selv samme tlf og bruger kingston 1 gb kort, virker perfekt!