/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Photoprogram
Fra : mubbur
Vist : 605 gange
100 point
Dato : 20-12-08 13:16

Hej jeg søger et photoprogramm som man kan bruge til at rette billedet op med , hvis det er taget lidt forkert så man kan rette op på det så som horisont linien så man ikke ser at vandet løber ud af billedet og omvent,håber der er noget der har et hint
Hilsen Óli

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-08 13:19

PhotoFiltre

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-08 13:20

Ashampo Photo Commander

Paint.net

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 20-12-08 13:30

Picasa

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-08 13:31

Adope

Godkendelse af svar
Fra : mubbur

Dato : 20-12-08 13:49

Tak for svaret Teil. og god jul og nytår til dig on din familie

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 20-12-08 14:02

Tak i lige måde.

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 22-12-08 00:58

Picasa er et rigtig godt pogram, som er let, at bruge, Men vil du have lidt ekstra ud af dine billede vil jeg anbefale dig, at købe Adobe Photoshop Elements 6, jeg har 5'eren af dette pogram, og dette er jeg utrolig glad for, her kan du lave din egne postkor, album, cd kover også vidre, den eneste ulempe er blot, at dette er på engelsk, men kan du engelsk, så er dette ikke noget problem.

God fornøjelse.

P.S. Jeg syntes lige du skal kikke på canoneos.dk, der skal du oprette dig (dette er gratis). Også har de et utroligt godt video kursus, hvor alr bliver forklaret helt ned i detaljen.

Kommentar
Fra : mubbur

Dato : 26-12-08 13:51

Hej GramPro
Tak for det, jeg ser på sangen , og en god jul og nytår til dig og dine dernede
Hilsen Óli

Kommentar
Fra : GramPro

Dato : 26-12-08 14:29

Tak og i lige måd