/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Gem fil fra afspilningsliste?
Fra : jomfruane
Vist : 468 gange
500 point
Dato : 20-12-08 12:00

Jeg har en fil liggende i en afspilningsliste til windows media player - nogen der ved hvordan jeg kan gemme denne fil, så jeg kan sende den til andre?

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-12-08 12:06

Den fil du har i afspilningslisten er bare en henvisning til hvor den ligger på din harssisk. Søg på filnavnet og du vil blive ledt hen til placeringen og så er det jo bare at vedhæfte den i en mail eller hvordan i nu deler filer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-08 12:06

Andre kan ikke bruge din afspilnings liste til noget, den peger på musik på din computer, hvis du har musikken på et andte drev eller harddisk, så kan du godt selv genbruge spillelisten også efter at Windows er blevet nyinstalleret, men andre kan ikke spille din musik, medmindre du sender musikken også

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 12:10

den ligger som sagt kun i min afspilningsliste. jeg fik den fra en hjemmeside på internettet hvor den åbnede direkte i min media player - for ikke at miste den føjede jeg den til afspilningsliste, da dette var eneste mulighed. Jeg har den åben lige nu i mediaplayeren

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-08 12:15

Vil det sige at det er musik på internettet du spiller og slet ikke din egen musik, så er det en anden sag, den liste burde alle kunne bruge

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 12:16

nej den er slettet igen

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 12:16

Det er min søn der optræder på TV og jeg vil ikke miste det!

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 510 point
Dato : 20-12-08 12:16

Men så er det fordi filen ligger i dine midlertidige internet filer da det er en du har fra nettet af. Der kan du jo så hente den.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-12-08 12:18

Giv os et link eller et hint og vi skal se om vi kan finde den på nettet.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-08 12:20

Citat
Det er min søn der optræder på TV og jeg vil ikke miste det
aha selvfølgelig vil du gerne gemme klippet, det kan du måske også, jeg ville gemme klippet på min computer og så sende hele filmen til venner og familie, hvilken tv kanal ? (bare for at vide hvordan man gemmer filmen)

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 12:22

Det er DR2 europæisk film festival, den store trommesolo
Den fil jeg havde fået var det andet klippet fra, så det kun er soloen..
Jeg leder i midlertidige, men kan ikke finde den

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-08 12:27

Den er måske ikke i midlertidige, nogle streamer så det ikke er til at optage, jeg er igang med at undersøge hvordan DR 2 gør det

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 12:28

det er fra en harddiskoptager. Jeg tror jeg har brug for at vide hvor midlertidige internetfiles ligger. jeg sidder og kigger i modtagne - det er vist noget andet

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-08 12:37

En harddisk optager sådan noget nymodens noget ved jeg ingenting om hvis du så filmen på din computer, så kunne jeg måske hjælpe, men jeg bladrer rundt inde på DR 2 og kan ikke finde nogen film overhovedet (det er ikke en kanal jeg ser til daglig)

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 12:38

Jeg har som sagt filmen åben lige nu i win media player på min computer.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-12-08 12:43

Når du sioger du har den åben lige nu, kan du så ikke gemme den fra Media Player (er selv ret usikker på det)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-08 12:45

Så burde du kunne klikke på Filer og Gem som, hvis ikke du kan så tror jeg ikke at den er på computeren, men ellers plejer MediaPlayer at dele midlertidig mappe med Intenet Explorer

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 12:58

der er ingen fil-gem mulighed. derimod aktuel afspilning, bibliotek, brænd (hvilket jeg selvfølgelig har prøvet uden held) osv

jeg kan ikke finde temporary internetfiles

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-08 13:04

Åben Internet Explorer klik på Funktioner og på Intenetindstillinger, nede midt på under Browserdta, der klikker du på Indstillinger og på Vis filer, det er de midlertidige filer, men jeg tror ikke du finder den, den bliver streamet så der må andre metoder til

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-12-08 13:12

PÅ min Pc med Vista hedder placeringen

C:\Users\Fijala\Appdata\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 13:12

FANDT DEN! jubiiii!

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 13:23

Tusinde tak for hjælpen - jeg fandt den i temporaryinternetfiles

Godkendelse af svar
Fra : jomfruane

Dato : 20-12-08 13:27

Tak for svaret Fijala.

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-12-08 13:30

Hold da op kone ....hvor han kan

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-12-08 16:01

Jamen det var da dejligt. Det er altid dejligt at finde og gemme noget som er uvurderligt.
Tak for pointene og glædelig jul