/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Trust 532 AV Power Video??
Fra : hojriiskim
Vist : 353 gange
10 point
Dato : 24-03-03 20:39

er der nogen der kan fortælle mig om Trust 532 AV Power Video digital kamera??? er der zoom?? hvad koster memory cards til den?? har i haft gode eller dårlige oplevelser med produktet???

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-03-03 21:49

Her kan du læse alt om digitale camera. Også omtale fra brugere.
http://www.dpreview.com
Emesen.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 25-03-03 10:17

jeg kan ikke finde noget der...

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 10 point
Dato : 25-03-03 18:59

Her står noget.
http://www.pcutstyr.no/index.php?vareid=11246
Den ser interresant ud, næsten for godt til at være sandt.
Digital video camera to record videos with audio for internet and e-mail use
Der gøres opmærksom på at det er et camera beregnet til internet og E-mail brug.
Lagerkort typen er standard. Opløsning på 3.3 mpix burde være godt, men det kan være af interlased typen (kunstig forhøjelse af pixel). Apparatet er mest et camera, men kan optage 90 sec video 1½ minut ad gangen. Der er IKKE ZOOM, og heller ikke skarpheds indstilling men noget der hedder fix focus (som billige alm. fotografiapparater)
Min anbefaling vil kun være til legetøjsbrug.
Emesen.

Kommentar
Fra : hojriiskim

Dato : 25-03-03 20:00

har du andre ideer??? det skal være billigt, og kunne optage film og tage billeder(selvfølgeligt). Der skal være zoom og god opløsning. Det skal kun bruges til sjov...

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 25-03-03 20:16

Man kan ikke ret meget for under 3-4000 kr. Desværre tror jeg.
Emesen.

Godkendelse af svar
Fra : hojriiskim

Dato : 13-08-05 21:21

Tak for svaret emesen.