/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Eros tekst?
Fra : 0alfen0
Vist : 686 gange
150 point
Dato : 19-12-08 11:51

hej, jeg har et stort problem, en af mine ynglings sange er en med eros ramazzotti men jeg kan ikke forstå den og jeg er ikke så god til engelsk så det hjælper ikke så meget, så mit spørgsmål er så: er der nogen her inde der kan finde "Solo ieri" på dansk så jeg kan finde ud af hva den hendler om?

mange tak

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-08 12:42

Den får du svært ved at få på dansk

Til andre der kunne have lyst til at oversætte, er den engelske tekst her.... eller du kan få den oversat her http://translate.google.com/, det er ikke den korrekte oversættelse, men måske du kan bruge det??

Lyrics to Solo Ieri :
Being wiry and thinking loudly About the things sent to make you move You can't help it, there's no one in the world Knows you just, just the way you do So we keep darting through the holes As the hunter and the fox Run the gauntlet's savage road Winter's heavy and partly cloudy And the snowfall leaves the tracks that catch a few Bit if you're wiley, you will leave them lying Snared up in the traps that they set for you And it's an evergreen affair As temptation taunts the fox Into the hunter's waiting lair And for mile after mile you'll never see me tire You'll never see me slow down, for a while `Cause I am the fox, like it or not I'm always gonna be there running over the rock Yes I am the fox, a fascinating cross Of sharp as a whip and tough as an ox Yes I am the fox It may sound crazy but it's often lonely And the restless heart should be captured once in a while Then you can use them, and you often fool them Into believing whatever you desire So I'll keep moving through the night The hunter and the hunted On their designated flights
[ Solo Ieri Lyrics on http://www.lyricsmania.com/ ]

http://www.lyricsmania.com/lyrics/eros_ramazzotti_lyrics_111/9_lyrics_559/solo_ieri_lyrics_6504.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-12-08 16:37

Så sent som i går der var dig,
i mit liv,
Så sent som i går var der en søndag
at sætte glæde
og jeg aldrig
Jeg ejer end nogensinde
aldrig går væk
Måske var det alle her
min naivitet
kun går
Hvornår blev letteste min alder
Jeg ved nu, betaler du i tårer, men
at vokse mere
nu du kender
Derfor taler til fremtiden
se længere i tid
med overbevisning, at jeg har
, at fra det øjeblik, de forlader
Nej, ikke kan ende godt
liv opfinder
for lidt
Nej, ikke kan ende godt
finde en
og rinascerò
Allerede fra i morgen og fremover
tænker nu siger
og nu kun går.
Første ting, som jeg vil
gade, som ikke er smør
alt det gode
Jeg bygget op til her
Herfra, jeg deler jeg ville
Min nye skridt
igen.
Derfor taler til fremtiden
fordi der også mit eget
nogle ideer i mit hoved de ce
til overgivelse, jeg ikke
Nej, ikke kan ende godt
liv opfinder
for lidt.
Nej, det kan ikke slutte godt
Hvorfor kan man ikke finir
Jeg kan se, før mig
lidt lys der er
oohhh ..
Et andet synspunkt er, for mig.
Så nej,
kan ikke stoppe her
liv opfinder
for lidt.
Ingen, der ikke kan
, der kan ende galt
finde en
og rinascerò
Allerede fra i morgen og fremover
tænker nu siger
så sent som i går og nu
Så sent som i går var der kun du ...

det var så en anden google version - men giver da en mening...,..... næsten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 19-12-08 17:09

Hold da op hvor er den oversættelse elendig

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-12-08 18:57

JA !!!!

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-12-08 22:27

Mitirdk for f....

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 19-12-08 22:28

Og nu kan jeg heller ikke stave...for bare grin

Annuller spørgsmålet
Fra : 0alfen0

Dato : 19-12-08 23:36

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål
har selv fundet det jeg ville... men tak for forsøget