/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Mail fra MalwareCheck?Hvor?
Fra : mej4
Vist : 481 gange
500 point
Dato : 18-12-08 19:28

Jeg har oprettet et spørgsmål på hjemmesiden Mailware check.
Nu har jeg fået en mail at jeg har modtaget et svar på mit spørgsmål, men der er intet svar i ulæste beskeder i Indbakken på Hjemmesiden.

Jeg har et spørgsmål fra tidligere hvor der står at jeg skal oprette en tråd i forum for at få svar, men dette link eksisterer ikke mere?

Hvor kan svaret være?

vh mej4

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-08 19:49

http://www.malwarecheck.dk/forum/

Ind på forum med dig.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-12-08 20:01

Inde på forum kan du finde dit spørgsmål samt svar

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 18-12-08 20:13

Jeg har kigget her i Forum
Men jeg kan ikke finde svar på det spørgsmål jeg har stillet????

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 18-12-08 20:19

Jeg tror min PC er inficeret af Rootkit, og det er jo en jungle af muligheder hvad jeg skal gøre, aner ikke hvor jeg skal starte.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 500 point
Dato : 18-12-08 20:32

læs det her først
http://www.malwarecheck.dk/forum/viewtopic.php?t=1079

når du har gjort som der står så gå ind her - klik på nyt emne og læg dit spørgsmål og de kopierede logs ind der

http://www.malwarecheck.dk/forum/viewforum.php?f=31&sid=5244393379682376b542a63f9e9a24ee

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-08 20:32

ps hvis du har fået svar - hvor kommer det så fra ???? du skal være i forum og gøre som der bliver rådet til - og så kommer svarede i det emne du har oprettet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-08 20:35

Citat
Jeg har et spørgsmål fra tidligere hvor der står at jeg skal oprette en tråd i forum for at få svar, men dette link eksisterer ikke mere?
... det kan du alligevel ikke bruge til noget mere

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-08 20:50

ps - i private beskeder får du besked når der svares på dit spørgsmål i forum hvis du har husket at sætte flueben ved dette i din profil:

Send besked, når der svares:
Sender en email når der bliver svaret på en tråd du deltager i. Dette kan ændres når du skriver et indlæg

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 18-12-08 20:58

Tak meritdk..nu fandt jeg ud af jeg havde skrevet spørgsmålet et forkert sted. Er nu oprettet på forum siden som du anviste.

Jeg forstår bare ikke hvor svaret så er på mit spørgsmål, som jeg fik oplyst i en svarmail jeg har tilmeldt mig på min private email?

Er det meningen jeg i første omgang skal downloade og køre de 3 programmer som står i "vejledningen" ? eller skal jeg bare downloade dem?

vh mej4

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-12-08 20:58

Jeg ved ikke hvad der er blevet af dit indlæg. Vi plejer ikke at slette indlæg.

Hvis du bare følger vejledningen, så skal vi nok hjælpe dig.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-08 21:01

Citat
Er det meningen jeg i første omgang skal downloade og køre de 3 programmer som står i "vejledningen" ? eller skal jeg bare downloade dem?
.. det er meningen at du skal downloade OG køre dem og lægge logsene ind ( kopiere dem ind - som der står i vejledningen)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-08 21:08

Jeg kan se du har 4 indlæg på malware, men de kommer ikke frem
når man klikker på dine indlæg, noget er galt.
Det har du ret i.

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-12-08 21:14

Rigtigt Teil, jeg ser det samme. Jeg aner ikke hvorfor de er væk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-08 21:15

noget VAR galt - mej4 har jo sit indlæg inde nu

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 18-12-08 21:15

Mystisk må jeg sige.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-08 21:16

ps til stl_s kan det mon ikke være fra tiden hvor der skiftedes fra runscanner til hijackthis igen ?

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 18-12-08 21:21

Citat
ps til stl_s kan det mon ikke være fra tiden hvor der skiftedes fra runscanner til hijackthis igen ?

Nej, vi har ikke slettet indlæg i den forbindelse. Vi sletter ikke indlæg, medmindre de er i strid med forums regler

Kommentar
Fra : mej4

Dato : 18-12-08 21:52

tak nu vil jeg prøve at følge og øre de 3 programmer i vejledningen imorgen..!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 18-12-08 22:12

Godkendelse af svar
Fra : mej4

Dato : 19-12-08 12:14

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 19-12-08 13:39

velbekomme og god fornøjelse