/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Treoghalvfjerdspointspørgsmål
Fra : Eyvind
Vist : 480 gange
63 point
Dato : 18-12-08 18:45

Hvem trænger til 73 point.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-08 18:48

Nu går der da rigtig "kage" i hans system....

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-08 18:49

Jeg mangler et svar Refi.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 41 point
Dato : 18-12-08 18:49

Ja for han har fået de 73 point

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 18-12-08 18:50

Ja, men hvor mange Julekager kan han få for udbyttet?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-08 18:51
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 18-12-08 18:54

Det kan skutte gøre det Eyvind. Jeg mangler da flere for at runde de 20000

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-08 18:56

Dit svar er lige præcis brugbart.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-08 18:57

svendgiversen

Det er jo kun en leg med tal. Du vil helst have xxxxx antal ledige point epi ??????? ønskede 8.000 superpoint.

Spørg Eyvind, han kan også lide at lege med tal, jeg hjalp ham med at nå 99.999 fordelt over ca. 20 tråde

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 18-12-08 19:04

Citat
Hvem trænger til 73 point.

Ikke her.Slåsser selv med 9.932.(Ikke super).
Havde tænkt på at tildele Frelsens Hær nogle af dem.
Men det gør jeg ikke alligevel.Har hørt at araberne,møder op der,for også at få lidt "julegotter".
Hvornår mon de er begyndt at fejre jul ???
Jaja... Koranen kan åbenbart godt "bøjes" lidt,bare der er penge i skittet.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-12-08 19:04

der mangler 32 point Ans fik kun 41

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-08 19:12

Dr.Dem - De ligger i de skindende sole. Ans skulle egentlig have haft 6 , men vi skal ikke risikere noget i dette pæne forum.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 18-12-08 19:15

Hmmm går i seng og sover

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-08 19:16

Citat
Ans skulle egentlig have haft 6

Hvorfor mener du Ans trænger til SEX

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-08 19:50

Jeg har ikke sagt noget om trænger ....................men skulle have haft 6.
Det er nemlig sådan at 6 er lig med 32 point.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 18-12-08 20:00

Jeg foretrækker det første...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 18-12-08 20:54

Citat
Hvem trænger til 73 point.

Det var vist epidedymittis http://www.kandu.dk/spg129941.aspx der ønskede 73 point.

Jeg oprettede 5 min. efter dette spørgsmål http://www.kandu.dk/spg129942.aspx

Så Eyvind var lidt for langsom

Og som der står i mit "spørgsmål"

"Du kan få dem gratis"

Og udpluk fra http://www.kandu.dk/spg129941.aspx

Citat
Hvad er det nu for noget?
Points skal tjenes ved hårdt ærligt kandu arbejde.

Ellers devaluerer du jo points som andre har været timer om at tjene...

Citat
Eyvind

Dato : 18-12-08 18:34

--------------------------------------------------------------------------------
Ok - jeg opretter en tråd og hvis du svarer med det samme bliver det:
63 point + de 10 som Kandu giver for et hurtigt svar = 73
så hvis du er klar...................

Citat
svendgiversen

Dato : 18-12-08 19:14

--------------------------------------------------------------------------------
Nu bliver det jo spændende hvem der fortjener disse points?

Sikke studehandler, og så her op til Jul...
Jeg vasker mine hænder.

Jeg behøver ikke at vaske mine hænder, for jeg har ikke deltaget i tråden om de 235 point .... og agter heller ike at gøre det det vil jeg lade de andre brugere om

Jeg håber det bliver en fredelig kamp

Citat
--------------------------------------------------------------------------------
Jeg skulle hilse og sige fra Ans, at du bare kan give de point til mig. Og måske vil jeg en dag aflevere dem til Ans.

Ps. Jeg er alm. bruger og kan ikke benytte disse point.................................altså ingen bytte-snyd.

Eyvind du snakker og snakker

Men epidedymittis kan jo vælge at acceptere et svar eller annullere ... uanset hvad han gør, så får han 5 ledige point retur

Undskyld Eyvind at jeg brugte din tråd, men jeg er ikke med i kampen om de 235 point

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-12-08 22:49

Bare brug løs af min tråd..................det skal ikke koste dig et eneste point.